Prípadová štúdia BILLA
Prinášame vám druhú časť s prípadovými štúdiami z minulého roka, ktoré by mohli inšpirovať aj vás. Tentokrát klienti využili viaceré formáty v rámci jednej kampane, ktorú rozložili do viacerých týždňov a mesiacov.
Obchodný reťazec BILLA zvolil komunikáciu pred koncom roka a jeho cieľom bolo podporiť predaj kvalitných hrncov za zvýhodnenú cenu, ktorú mohli využiť zákazníci v rámci vernostného programu.
Skombinoval formáty Súťaž, Displayové formáty, Natívny článok a Správy do internej pošty. Formu a obsah sme prepojili vizuálne a tematicky, čo prispelo k úspechu kampane. Vďaka správnemu načasovaniu a poradiu použitých formátov sme dosiahli veľmi dobré výsledky.
Stiahnite si Prípadovú štúdiu BILLA tu.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)