Kto je ambasádorka značky na Modrom koníku
Ambasádorka značky je populárna používateľka Modrého koníka, ktorá buduje a šíri povedomie o značke. Svojou aktivitou zasahuje veľké publikum, vytvára vlastný obsah, s ktorým ďalej pracuje, a iniciuje diskusie o značke.
Ambasádorka sa stará o produktové stránky klienta v Centre recenzií. Sama vytvára tématické články s preklikom na tieto stránky a zabezpečuje, aby používateľky pridávali recenzie na produkty klienta. Tento obsah u nás ostáva natrvalo a zvyšuje pozíciu značky vo vyhľadávačoch.
Ambasádorka používa produkty značky, ktoré sa stávajú súčasťou jej každodenného života. Vytvára kreatívny obsah vo forme blogov, diskusií a súťaží. Je vtipná, sympatická a zaujímavá. Stáva sa hlasom značky a spája ju so svojím osobným životom.
Ambasádorka značky má vplyv a je obľúbená v komunite. Na Modrom koníku je aktívna už dlhšiu dobu, má vytvorené pevné sociálne väzby a jej názor je uznávaný. Je fanúšikom značky a prepožičiava jej vybudovanú autoritu a známu tvár.
Čo možno očakávať od tohto formátu?
- Zapojenie (komentáre, zdieľanie, "Páči sa mi to") 800 - 1700 mesačne
- Oslovení používatelia: 17 000- 23 000 mesačne
- 300 000 - 620 000 zobrazení mesačne
- Zásah cca: 21% z prihlásených používateľov mesačne
Kto je ambasádorka značky na Modrom koníku
Ambasádorka značky je populárna používateľka Modrého koníka, ktorá buduje a šíri povedomie o značke. Svojou aktivitou zasahuje veľké publikum, vytvára vlastný obsah, s ktorým ďalej pracuje, a iniciuje diskusie o značke.
Ambasádorka sa stará o produktové stránky klienta v Centre recenzií. Sama vytvára tématické články s preklikom na tieto stránky a zabezpečuje, aby používateľky pridávali recenzie na produkty klienta. Tento obsah u nás ostáva natrvalo a zvyšuje pozíciu značky vo vyhľadávačoch.
Ambasádorka používa produkty značky, ktoré sa stávajú súčasťou jej každodenného života. Vytvára kreatívny obsah vo forme blogov, diskusií a súťaží. Je vtipná, sympatická a zaujímavá. Stáva sa hlasom značky a spája ju so svojím osobným životom.
Ambasádorka značky má vplyv a je obľúbená v komunite. Na Modrom koníku je aktívna už dlhšiu dobu, má vytvorené pevné sociálne väzby a jej názor je uznávaný. Je fanúšikom značky a prepožičiava jej vybudovanú autoritu a známu tvár.
Čo možno očakávať od tohto formátu?
- Priemerný engagement (komentáre, zdieľanie, "Páči sa mi to"): 1500 mesačne.
- Priemerný počet oslovených používateľov: 21 000 mesačne.
- Počet zobrazení: 300 000 - 620 000 mesačne.
- Zásah: 22% zo všetkých prihlásených používateľov.
Príklad kampane
Kampaň pre DM drogéria. Klient si prial vybudovať z DM love brand medzi mamičkami, čo sa mu podarilo touto kampaňou dosiahnúť. Ambasádorka kontinuálne komunikuje brand a najčerstvejšie novinky.
26 000
unikátnych oslovených používateliek mesačne
1 727
priemerný engagement mesačne
22,65 %
oslovených z mesačne prihlásených používateliek
Ako vznikne Ambasádorka značky?
Rádovo prichádzajú od používateliek desiatky až stovky motivačných listov.
Spolu so značkou vyberie Modrý koník kandidátku, ktorá sa hodí k téme, je populárna, vie písať a fotiť.
Značka s ňou dohodne komunikačnú stratégiu a určí ciele spolupráce.
V mesačných reportoch klient vidí, aký má dosah a ako rastie počet fanúšikov značky.
Ambasádorka od A po Z
Ambasádorka značky je najkomplexnejší produkt z nášho portfólia natívnych a komunikačných kampaní pre slovenskú i českú verziu Modrého koníka. Ide o dlhodobú kampaň, ktorú spoločnosti využívajú na komunikáciu a budovanie značky ako celku.
Je hlasom značky na Modrom koníku, reprezentuje ju a propaguje novinky. Ide však o mamičku, ktorá je sama používateľkou Modrého koníka, ktorá už má pozornosť a dôveru ostatných mamičiek a vďaka tomu má predpoklady pre tvorbu kvalitného obsahu.
Prípadová štúdia
Popradské
Dosiahnuté výsledky
- Dosah príspevkov: 21 000 unikátov týždenne
- Počet príspevkov: 49 týždenne
- Engagement blogu: 297 unikátov týždenne
- Engagement skupiny: 243 unikátov týždenne
Popradské je značka s tradíciou a je medzi spotrebiteľmi všeobecne veľmi známa. S popradskými kávami a čajmi sme už niekoľkokrát úspešne spolupracovali v rámci rôznych reklamných formátov.
Osvedčil sa im napríklad formát Skúsenosti so značkou, vďaka ktorému používateľky vyskúšali wellness čaje Popradské alebo ochutnali novinky zrnkových káv Popradská. Klient sa tentokrát rozhodol pre atraktívny formát natívnej reklamy Ambasádorka značky.