Ako funguje súťaž na Modrom koníku
Interaktívna súťaž pomáha vzbudiť záujem o značku. Súťaž je umiestnená v hlavnom menu na stránke, ktoré je viditeľné pre všetkých návštevníkov stránky.
Prvým kontaktom je upozornenie na súťaž. Druhým je samotné zapojenie sa do súťaže a vykonanie súťažnej úlohy, ako je napríklad návšteva vašej firemnej stránky a nájdenie požadovanej informácie.
Používateľka pri vkladaní svojej odpovede nevidí odpovede ostatných. Preto, ak sa chce zapojiť a vyhrať, musí navštíviť stránku vašej značky alebo produktu a odpoveď nájsť tam.
Až 30-tisíc používateľkám doručíme informáciu o novej súťaži na obrazovke "upozornenie", kam pravidelne chodia. Súťaž tak zaručene neunikne ich pozornosti.
Čo možno očakávať od tohto formátu?
- 30 000 aktívnych používateliek dostane upozornenie na súťaž
- 1 000 ľudí preklikne na stránku klienta a zapojí sa do súťaže
Ako funguje súťaž na Modrom koníku
Interaktívna súťaž pomáha vzbudiť záujem o značku. Súťaž je umiestnená v hlavnom menu na stránke, ktoré je viditeľné pre všetkých návštevníkov stránky.
Prvým kontaktom je upozornenie na súťaž. Druhým je samotné zapojenie sa do súťaže a vykonanie súťažnej úlohy, ako je napríklad návšteva vašej firemnej stránky a nájdenie požadovanej informácie.
Používateľka pri vkladaní svojej odpovede nevidí odpovede ostatných. Preto, ak sa chce zapojiť a vyhrať, musí navštíviť stránku vašej značky alebo produktu a odpoveď nájsť tam.
Až 30-tisíc používateľkám doručíme informáciu o novej súťaži na obrazovke "upozornenie", kam pravidelne chodia. Súťaž tak zaručene neunikne ich pozornosti.
Čo možno očakávať od tohto formátu?
- 30 000 aktívnych používateliek dostane upozornenie na súťaž
- 1 000 ľudí preklikne na stránku klienta a zapojí sa do súťaže
Príklad kampane
Klient Sofia Jewelry prišiel s detskými náušničkami, ktoré sa rozhodol darovať v súťaži dvom výhercom, jednému na našom Instagrame, druhému na našej stránke.
2
výherkyne
2398
zapojených žien
599
lajkov
Ako na efektívnu súťaž?
Súťaž bez posolstva je pre potešenie a zábavu. Ak je však v súťaži zakomponované posolstvo, ktoré priamo súvisí s vaším produktom – napr. Zdravý životný štýl a jednoduché chudnutie vďaka cvičeniu a vášmu doplnku stravy, potom si ľudia takúto správu navždy asociujú s vašou značkou.
Cena musia byť atraktívne preto, aby sa ľudia chceli zapojiť, to je jasné. Avšak premyslite pravidlá tak, aby sa súťaž čo najviac šírila a bola virálna, čím znásobíte jej efekt.
O súťaži by sa malo dozvedieť čo najväčšie množstvo ľudí. Preto je vhodné ho okrem Modrého koníka šíriť aj na vašich sociálnych profiloch a prakticky kdekoľvek, kde len máte možnosť.
Ideálna v kombinácii
Súťaže sú veľmi populárnou reklamou na Modrom koníku, pretože sa do nich zapájajú stovky žien a ďalšie tisíce a tisíce ich sledujú. Avšak aj napriek tomu je vhodné takúto súťaž podporiť ďalším formátom, vďaka ktorému sa maximálne využije ohromná návštevnosť nášho portálu (1,6 mil. Ľudí mesačne v ČR a SR).
Ideálne je preto použiť Súťaž v kombinácii napr. s formátom Centrum recenzií alebo Ambasádorka značky. Vzájomne sa tak môžu podporiť a maximalizovať celkový účinok.