Minulý mesiac sme vám priniesli novinku vo forme zmeny veľkosti najväčšieho displayového formátu.

Náš starý megaboard sme nahradili billboardom, vďaka čomu môžete na Modrom koníku využiť až o 63 % viac priestoru za stále rovnakú cenu.

V posledných týždňoch sme pracovali ešte na jednej, zaujímavej a komplexnej, dalo by sa povedať, že až trochu revolučnej zmene, ktorá sa dotýka hlavne displayovej reklamy na Modrom koníku.

Po pár mesiacoch zvažovania a pár týždňoch testovania už dnes prebiehajú prvé kampane.

Má to zmysel?

Myslíme si, že programatický nákup reklamy je v našich končinách ešte stále na začiatku a čaká ju veľký rast. Rozhodli sme sa preto, že chceme byť jeho súčasťou aj my.

Tri hlavné dôvody, pre ktoré sme sa nakoniec rozhodli nasadiť systém umožňujúci Programmatic reklamu sú:

Počúvame klientov

V ostatnom čase nám veľa z našich klientov či potenciálnych klientov povedalo, že by radi inzerovali na Modrom koníku, avšak momentálne využívajú programatický nákup a klasický nákup bannerovej reklamy už opustili.

Efektivita klientov

Nezáleží na tom, či si klienti spravujú reklamu inhouse alebo im pomáha agentúra. Vďaka Programatickému nákupu reklamy si tak môžu klienti spravovať a merať svoje kampane samostatne.

Efektivita firmy

Zistili sme, že pravidelne máme nejaké nevyužité impresie, ktoré sme svojim klientom nepredali klasicky. Preto RTB – jeden z druhov Programmaticu, vnímame aj ako možnosť, ktorá nám pomôže tento stav zmeniť.

Momentálne máme za sebou prvé dva týždne aktívneho využívania. Nemôžeme teda zatiaľ hodnotiť výsledky, prínosy a potenciálne hrozby, na to je veľmi skoro. Hneď, ako budeme mať dostatok dát, prinesieme vám report o tom, ako sa nám darí využívať voľné impresie v prospech RTB inzerentov.

Dovtedy nám môžete so zberom dát pomôcť napríklad aj vy a vyskúšať si Programmatic reklamu na niektorom z našich formátov.


Ak by ste mali záujem dozvedieť sa o možnostiach viac, môžete kontaktovať naše obchodné oddelenie.