Čo ak by mohol byť Modrý koník celý týždeň len o tej vaše značke? Vy sa pýtate, prezentujete vaše produkty a používateľky s vami diskutujú.

Nie, nie je to utopická predstava, ale reálna možnosť, ktorá dnes existuje.

Táto možnosť, resp. tento formát reklamy nazývame Dni so značkou a ide o sedem alebo štrnásť dní, kedy sa vaša značka stáva jednou z hlavných tém na Modrom koníku.

Hlavné špecifiká a výhody tohto formátu sú:

Modrý koník žije vašou značkou

Počas kampane sa zobrazuje logo značky na každej podstránke Modrého koníka. Garantovaný počet zobrazení loga je 20 000 000 za 1 týždeň. Po kliknutí naň sa používateľ dostane do diskusného fóra vašej značky.

S istou dávkou nadhľadu môžeme povedať, že počas Dni so značkou dokáže táto značka plné ovládnuť Modrého koníka.

Fórum a blog značky

Hlavná časť aktivity značky sa odohráva vo vlastnom fóre. Moderátorom sa stáva zástupca značky, ktorý dostane aj svoj vlastný blog, profil s fotografiou a môže s používateľkami komunikovať aj priamo.

Pred začiatkom kampane prebehne školenie, počas ktorého vám dáme tipy, ako komunikovať, čo nám na Modrom koníku funguje.

Ďalej je to už o vás a vašej značke. Môžete zverejňovať informácie o vašich produktoch, diskutovať s používateľkami, vytvárať súťaže, vkladať obrázky a videá atď.

Vysvetlite zákazníkom, čím ste výnimoční

Kampaň Dni so značkou je unikátna v tom, že vás druhá strana pozorne počúva a chce vám porozumieť. Máte priestor a čas vysvetliť všetky detaily a vlastnosti vašich produktov priamo vašim zákazníkom.

Môžete sami otvárať témy, ktoré vás zaujímajú a zakladať si vlastné diskusné vlákna vo vašom fóre.

Nechajte ich vyrozprávať sa

Na Modrom koníku sú používateľky zvyknuté diskutovať. Keď sa ich niečo spýtate, ochotne a rýchlo reagujú.

Môžete ich nechať rozprávať a a samy vám prezradia, ako vidia váš produkt, ako rozumejú vašej komunikácii, čo je pre nich naozaj dôležité pri kúpe a na čom im naopak nezáleží.

Stačí vám len klásť správne otázky a odpovede na ne prídu samé.

Sedem dní je dostatočne dlhá doba, aby ste získali vzácne informácie. Svoje by vám o tom vedeli povedať napríklad značky ako Popradské čaje, Zlatý Bažant a TPD, ktoré mali svoje Dni so značkou v roku 2017.

PRÍĎTE K NÁM NA KÁVU

Radi vám odpovieme všetky vaše otázky.

Stačí, ak nás kontaktujete: