Ak využívate newsletter ako marketingový kanál, pravdepodobne jeho silu už dobre poznáte. Dlhodobá práca s vlastným publikom je síce beh na dlhú trať, ale prináša ovocie.

Vyššie percentá preklikov, dlhší čas na stránke a samozrejme, viac konverzií. To predsa chceme všetci.

Funkciu klasických e-mailových schránok na Modrom koníku nahrádza Interná pošta. Používateľky ju používajú primárne na komunikáciu medzi sebou či s adminkami Modrého koníka. Pracujú s ňou pravidelne a často.

Reklamné správy, tzv. Správy do internej pošty, tiež smerujú do tejto schránky. Na rozdiel od súkromných správ sa automaticky vymažú po 15 dňoch, aby schránka ostávala súkromným priestorom s nadštandardnou pozornosťou.

Preto existuje aj pravidlo, vďaka ktorému dostane používateľka maximálne jednu reklamnú správu za týždeň.

Správy do IP veľmi dobré výsledky a sú obľúbeným podporným formátom marketingových kampaní našich klientov. Hlavné dôvody, ktoré dostávame v rámci spätnej väzby sú:

Zaručená pozornosť

Upozornenie na novú správu vidí používateľka počas každej návštevy Modrého koníka, a to na všetkých podstránkach.

Odosielame iba aktívnym používateľkám

Nikdy neposielame reklamné správy ľuďom, ktorí síce majú konto, ale sú už neaktívni a na Modrého koníka nechodia.

Vašu správu preto používateľky dostanú až v momente prihlásenia. Správa bude zároveň v zozname doručených najvyššie, ako najnovšie doručená a neprečítaná.

Ľubovoľný obsah: text, fotky, video a odkazy

Obsahová a vizuálna stránka správy je len na vás. Z pohľadu marketéra ide o samostatnú mikrostránku, ktorú si môže ľubovoľne nadizajnovať a otextovať.

Správa môže obsahovať obrázky, ale tiež video. Jej nevyhnutnou súčasťou by mal byť aj call-to-action button, ktorý by mal naviesť používateľa na kliknutie.

Celá správa môže obsahovať jeden link alebo môže po častiach odkazovať na viacero externých cieľov, v prípade využitia formátu HTML 5.

Široký zásah na konkrétne publikum

Správou môžete zasiahnuť až 80 000 používateliek, z ktorých 86% je vo veku 20-39 rokov. Táto cieľová skupina je nielen veľká, ale hlavne špecifická a konkrétna.

CHCELI BY STE SPRÁVY DO IP VYUŽIŤ AJ VY?

Radi vám odpovieme všetky vaše otázky.

Stačí, ak nás kontaktujete: