Chat with us, powered by LiveChat

Prípadová štúdia Zlatý Bažant 0,0%

Letné osvieženie v jednej plechovke. Kampaň Zlatý Bažan 0,0% bola zameraná na predstavenie série nealkoholických radlerov s novými príchuťami melón a mango. Cieľom kampane bolo zvýšiť povedomie o týchto nových príchutiach a získať lojálnych zákazníkov. Centrálnym prvkom kampane bol sampling, ktorý zožal veľký úspech a…

Ako na diverzitu a inklúziu v marketingu

Správanie zákazníkov a značiek hovorí jasne. Diverzita, rovnosť a inklúzia alias DEI sú čoraz dôležitejšou oblasťou marketingu. Ak chcete zostať relevantní pre svojich zákazníkov, osloviť nové cieľové skupiny a nestratiť tvár (nielen) u mileniálov a generácie Z, bez DEI sa skrátka nezaobídete. Najskôr si však…

4 zásady udržateľného marketingu

Udržateľnosť – téma, ktorá zažíva boom nielen v oblasti marketingu. Slová ako eko, bio, recyklácia a zodpovednosť sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou marketingovej argumentácie, ekológia sa dostáva medzi základné hodnoty značiek. Poďme si preto predstaviť aktuálne dáta, trendy a nástrahy, ktoré tzv. udržateľný marketing značkám prináša….