Prípadová štúdia Zlatý Bažant 0,0%
Letné osvieženie v jednej plechovke. Kampaň Zlatý Bažan 0,0% bola zameraná na predstavenie série nealkoholických radlerov s novými príchuťami melón a mango. Cieľom kampane bolo zvýšiť povedomie o týchto nových príchutiach a získať lojálnych zákazníkov. Centrálnym prvkom kampane bol sampling, ktorý zožal veľký úspech a…
Prípadová štúdia Bauli 2024
Spokojnosť klienta je kľučová, a to nie len kvôli reputácii, ale aj kvôli retencii. Aj táto spolupráca s klientom Bauli je tomu príkladom. Každý rok sa snažíme vytvoriť pre ich kváskové croissanty komunikáciu na Modrom koníku, ktorá je čo najprirodzenejšia a natívne dostávala produkty do…
Ako na diverzitu a inklúziu v marketingu
Správanie zákazníkov a značiek hovorí jasne. Diverzita, rovnosť a inklúzia alias DEI sú čoraz dôležitejšou oblasťou marketingu. Ak chcete zostať relevantní pre svojich zákazníkov, osloviť nové cieľové skupiny a nestratiť tvár (nielen) u mileniálov a generácie Z, bez DEI sa skrátka nezaobídete. Najskôr si však…
Výber úspešných kampaní na Modrom koníku
Každý mesiac v Modrom koníku makáme na rôznych kampaniach. Každá z nich je iná, špecifická, niektoré nás prekvapia, niektoré nám dajú zabrať. Ale do každej dávame všetko a v tomto článku si prečítate o niektorých, ktoré zažiarili na našom webe za posledné mesiace. Výber kampaní…
4 zásady udržateľného marketingu
Udržateľnosť – téma, ktorá zažíva boom nielen v oblasti marketingu. Slová ako eko, bio, recyklácia a zodpovednosť sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou marketingovej argumentácie, ekológia sa dostáva medzi základné hodnoty značiek. Poďme si preto predstaviť aktuálne dáta, trendy a nástrahy, ktoré tzv. udržateľný marketing značkám prináša….
MDŽ 2023: Tipy, ako na marketing k sviatku žien
Sviatok všetkých žien – alias Medzinárodný deň žien – tradične pripadá na 8. marca a patrí k sviatkom, ktoré sa oslavujú vo väčšine krajín sveta. Nie je preto divu, že ako taký neušiel pozornosti marketérov, PR stratégov a značiek. Je totiž vynikajúcou príležitosťou, ako sa…
3 trendy v influencer marketingu, ktoré by ste mali poznať
Vplyv influencerov na marketing rastie a vyvíja sa aj samotný influencer marketing – stáva sa profesionálnejší, kreatívnejší av neposlednom rade aj efektívnejší. Aké zmeny sme zaznamenali v posledných mesiacoch? A aké trendy by ste mali poznať? Rok 2022 bol pre oblasť influencer marketingu rekordný –…
Používateľské recenzie na internete: Ako ich získať a čomu sa vyvarovať
Online recenzie sú v dnešnej dobe pre drvivú väčšinu firiem absolútne nevyhnutné. Ako ale svoju reputáciu na internete budovať a ako motivovať zákazníkov, aby vám nechávali pozitívne recenzie? V dnešnom článku sa zameriame na osvedčené tipy, ako v prípade zvyšovania počtu recenzií na internete postupovať….
Aký obsah vládol na Modrom koníku v roku ’22?
Aký obsah bol medzi ženami a mamičkami v roku 2022 na Modrom koníku najobľúbenejší? Pozrieme sa na to, čo uspelo na YouTube a čo zase na našom koníkovskom fóre. Dozviete sa, čím si naše publikum najčastejšie prechádzalo, v čom potrebovali pomôcť či poradiť. Získate tak…
Najúspešnejšie kampane na Modrom koníku za rok ’22
Hrdo môžeme konštatovať, že v roku 2022 sme realizovali množstvo kvalitných a hodnotných kampaní. Hodnotných nielen pre naše používateľky, ale aj pre našich klientov. Pozitívna väzba, ktorú sme dostali nás inšpirovala natoľko, že sme sa rozhodli zhrnúť niektoré z nich a poskytnúť vám náhľad do…
Kategórie
- Aktuality (15)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (42)
- Prípadové štúdie (21)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)