6 tipov, ktoré by ste mali vedieť, kým začnete plánovať svoju letnú kampaň
Back to school marketing alebo marketing návratu do školy je výzvou pre mnohé marketingové tímy klientov či agentúr.
Toto obdobie sa opakuje každý rok, ako ostatné termínovo obmedzené sezóny, a tak mnohé značky recyklujú svoje staršie nápady a kampane. A tak často počúvame spoty, ktoré už poznáme a reklamy, ktoré už vieme naspamäť.
Stihnite svoj vlak
Je začiatok júla, o 5 minút 12, a vlak je už pripravený vyraziť zo stanice. Prinášame vám preto 5 základných tipov, ktoré vám môžu pomôcť ešte dnes a už v auguste a septembri môžete vďaka nim zberať ovocie svojich kampani.
Ak nič iné, hlavným cieľom by malo byť ukázať, že Back2school marketing by mal byť celoročnou kampaňou.
Nezačínajte v auguste
Ak váš prvý reklamný spot či príspevok na sociálnych médiách naplánovaný na august, môže byť neskoro. Ide o najsilnejší mesiac z hľadiska samotných konverzií a obratov, ktoré táto sezóna prináša, ale základy úspechu treba postaviť skôr.
Veľa spoločností začína svoju komunikáciu veľmi zľahka s postupným budovaním značky a až neskôr sa zameria na konkrétne a predajné ciele.
Identifikujte svoje publikum
Na prvý pohľad úplne jasné, však?
Aj napriek relatívne úzkej cieľovej skupine je však dôležité porozmýšľať a rozdeliť ju na správne segmenty. Je vašim zákazníkom a používateľom tá istá osoba? Pre aké vekové rozmedzie je váš produkt určený? Dokáže fungovať rovnaká komunikácia pre všetkých zákazníkov? Určite dokážete nájsť niekoľko špecifických otázok, na ktoré musíte nájsť odpovede.
Nájdite spôsoby, ako vaša firma môže pomôcť študentom alebo žiakom
Po identifikácií jednotlivých segmentov vašej cieľovej skupiny nájdite spôsoby, ako ich osloviť jedinečnými správami, ktoré s nimi budú rezonovať. Je dôležité, aby ste identifikovali všetky spôsoby, ktorými môže vaša firma pomôcť každej skupine a zvýraznili tieto výhody.
Povedzte to nahlas & na správnom mieste
Preč sú dni, kedy boli novinové reklamy a billboardy skvelým spôsobom, ako osloviť ľudí, najmä mladých. Dôvod nie je zložitý. Ak sa chcete spojiť so študentami, porozprávajte sa s nimi a ukážte sa na kanáloch, kde trávia väčšinu času. Ak cielite na žiakov, teda na ich rodičov, ktorí o nákupoch rozhodujú, ste správne tu, na Modrom koníku.
Urobte to cool pre „deti“, ale rozprávajte sa s rodičmi
Je to zložité. Úspešný návrat do školy pre vašu značku spočíva v rovnováhe medzi apelovaním na študentov a rodičov. Bez ohľadu na to, ako veľmi je váš produkt alebo vaša služba určená mladým ľuďom, je to mama, koho potrebujete získať na svoju stranu.
Keď budete sedieť nad prípravou svojej stratégie, uistite sa, že vaše kampane budú vzrušovať študentov, ale ospravedlnia ich výdavky svojim rodičom.
Chcete viac rád o tom, ako prispôsobiť svoju komunikáciu zákazníkom počas tejto sezóny?
Veríme, že vám tieto tipy pomôžu. Ak sa však po prečítaní cítite byť zahltení alebo nedostatočne pripravení, neváhajte sa obrátiť na náš tím. Ak máte záujem zistiť, čo môžeme urobiť, aby sa vaša firma dostala k novým zákazníkom, môžeme začať ešte dnes.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)