Ambasádorka značky na Modrom koníku od A po Z
Ambasádorka značky je najkomplexnejší produkt z nášho portfólia natívnych a komunikačných kampaní. Ide o dlhodobú kampaň, ktorú spoločnosti využívajú na komunikáciu a budovanie značky ako celku.
Ambasádorka je vyslankyňou značky na Modrom koníku, reprezentuje ju a propaguje novinky. Ide však o mamičku, používateľku Modrého koníka, ktorá už má pozornosť a dôveru ostatných mamičiek a predpoklady pre tvorbu kvalitného obsahu.
1) Vyhlásenie výzvy na výber Ambasádorky
Ambasádorka nie je formát zaujímavý len pre marketérov, ale aj pre naše používateľky.
Výzva o novej Ambasádorke je vo forme článku s fotkami a výhodami, prečo by sa používateľky mali do výberu zapojiť. Súčasťou výzvy je preklik na dotazník.
2) Výber najlepšej kandidátky
Motivačných listov cez dotazník prídu desiatky, v niektorých prípadoch až stovky.
Kritériá pre výber ambasádorky si určuje klient, ktorý od nás dostane len malý výber tých najlepších.
Dôraz pri výbere kladieme na vzťah používateľky k téme značky, jej schopnosť písať a fotiť. Nejde o profesionálne fotografie, ale o to, aby vedela zachytiť moment a emóciu, ktorá dokonale popisuje značku.
Dôležitá je tiež aktivita používateľky, výhodu majú vždy obľúbené mamičky, ktoré už majú vybudované meno a ostatné používateľky ich rešpektujú a rady čítajú.
Finálny výber Ambasádorky prebieha v spolupráci s klientom, ktorý si môže urobiť ešte ďalšie kolo a nechať kandidátky vypracovať zadanie či pozvať na pohovor. Sám si vyberie, ktorá používateľka má najlepšie predpoklady, aby hájila záujmy značky a šírila ju na našej stránke.
3) Školenie pre Ambasádorku
Ambsádorka značky je nezávislá používateľka Modrého koníka, ktorá pozná značku len zvonku. Pred začiatkom spolupráce sa s ňou klient má možnosť osobne stretnúť a navzájom sa spoznať.
Pre novú Ambasádorku je pripravené školenie. Jeho časť dodáme my, keďže už vieme, čo funguje a čo nie, máme tiež isté pravidlá, čo sa môže, a čo naopak nepovoľujeme.
Druhá časť školenia je hlavne o klientovi, ktorý prezentuje informácie o značke a hlavne svoje očakávania od Ambasádorky. Spoločne si nastavia stratégiu komunikácie a ciele celej spolupráce.
Nastavenie cieľov je obzvlášť dôležité, aby sme mohli kampaň priebežne, ale tiež na jej konci vyhodnotiť.
4) Ambasádorka tvorí obsah a šíri dobré meno značky
Tvorba Ambasádorky je nezávislá, príspevky si vytvára sama. Spoločne s klientom však môže tvoriť stratégiu a vymýšľať spôsoby, ako zaujať cieľovú skupinu mamičiek.
Od nás dostane klient každý mesiac report, v ktorom zhrnieme aktivitu Ambasádorky. Uvidí jej dosah na ostatné používateľky, množstvo fanúšikov značky či najlepšie príspevky za dané časové obdobie.
Ak vás zaujíma, ako vyzerá komunikácia a príspevky ambasádoriek, vybrali sme niektoré značky, ktoré tento produkt aktuálne u nás využívajú:
Skupina Ambasádorky značky
Súčasťou ambasádorstva značky na Modrom koníku je aj starostlivosť a aktivita v skupine, ktorú založíme špeciálne pre značku klienta.
Tieto skupiny majú stovky až tisíce aktívnych členov, ktorým sa zobrazuje jednak obsah, ktorý pre ne tvorí Ambasádorka značky a aj príspevky ostatných členov.
Vznikne tak jedinečný priestor, v ktorom si mamičky vymieňajú rady a dojmy z produktov značky, odporúčania, zdieľajú fotky zo svojho života, komentujú a lajkujú príspevky.
Skupina s jej členmi ostane značke aj po ukončení spolupráce s Ambasádorkou, je verejná a naďalej môže prijímať nových členov, ktorí sa v nej potom môžu realizovať a pridávať či sledovať príspevky súvisiace so značkou.
Pozrite sa, ako vyzerajú oficiálne skupiny vybraných značiek, tu:
A tu nájdete case study, ktorú sme robili o Ambasádorke značky Popradské
Zaujal vás náš najobľúbenejší natívny a love brand formát? Kontaktujte nás pre viac informácií alebo si pozrite všetky formáty pokope v katalógu.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)