Ambasádorky pre dm drogerie markt – prípadová štúdia
Teší nás, že vám môžeme predstaviť veľmi úspešnú natívnu kampaň klienta, s ktorým máme dlhoročnú spoluprácu – pracovali sme spolu na viacerých kampaniach a našim používateľkám ponúkli množstvo výhod, nahliadli spolu za oponu značky a vytvorili pozitívnu a dôveryhodnú obojstrannú komunikáciu. Reč je o značke dm drogerie markt.
Dnes sa budeme venovať spolupráci, ktorá funguje nepretržite už viac ako 5 rokov. Dm drogerie markt zastupujú na Modrom koníku dve veľmi úspešné, prirodzené a dôveryhodné ambasádorky, ktoré sú zároveň aj mamičkami, pochopiteľne ☺. Obe majú pod palcom iba ,,dmku“, ktorá je ich každodennou súčasťou. Keďže boli zákazničkami ešte pred tým ako sa stali ambasádorkami, sú v našej komunite žien veľmi prirodzene prijaté.
Ambasádorka a mamička dvoch synov Dominika pre značku dm Babylove si vás hneď získa. Krásne fotí, do každého príspevku dáva svoju dušu a zároveň ukazuje realitu. Nemáte pocit, že na vás niekto tlačí s reklamou, pretože značka je súčasťou jej života. Všetko spolu hrá. Dosť bolo slov, odporúčame sa presvedčiť na jej profile.
Ambasádorka Simona zastupuje celú značku dm. Mamička dvoch dcérok Simona (u nás známa ako nesvadbovo) pravidelne dokumentuje výlety a zážitky s deťmi, ktoré doslova na vlastnej koži skúšajú všetky produkt dm – od potravín, cez kozmetiku až po gumičky na vlasy.
Ambasádorky dm z pohľadu čísiel:
Vyjadrenie klienta:
,,K naplneniu nášho cieľa prispieva kvalitná spolupráca s našimi ambasádorkami. Ich vlastné skúsenosti so značkou pomáhajú ostatným v rozhodovaní a ohlasy mamičiek na ich príspevky a komunikáciu sú veľmi pozitívne. Aj vďaka nim sa o značke dm dozvedá čoraz viac mamičiek, ktoré doteraz s použitím našich výrobkov váhali a potrebovali práve prvotný impulz, aby tieto výrobky vyskúšali. Spoluprácu s Modrým koníkom by sme určite odporučili každému, kto chce osloviť širšie publikum a chce sa priblížiť svojej cieľovej skupine. Spolupráca nielen s našimi ambasádorkami ale aj samotnými spolupracovníkmi MK je naozaj bezproblémová, nesie sa v priateľskej atmosfére a aj v prípade menších nedostatkov urobia vždy všetko pre to, aby sa čo najrýchlejšie odstránili a kampaň bežala ďalej bez problémov a k našej spokojnosti“.
Dominika Krajčovičová, Marketingový referent, dm drogerie markt
Benefity ambasádoriek na Modrom koníku
Ak zvažujete, či je lepšie investovať do reklamy, ktorú by vám urobil influencer alebo vyskúšať práve dlhodobú spoluprácu vďaka formátu Ambasádorka značky, tu sú benefity, ktoré vám pomôžu sa rozhodnúť:
- Ambasádorka na Modrom koníku zastupuje iba značku jedného klienta,
- ambasádorky, alebo mikro – influencerky, ak chcete, majú publikum ucelené a jasne definované,
- pri jej výbere si dávame záležať, šikovné mamičky už poznáme, majú na koníku svoje meno, sú aktívne, vedia písať a fotiť, vieme vám teda s výberom tej správnej poradiť, aj keď konečné slovo pri výbere budete mať vy,
- ambasádorku vyškolíme a poskytujeme jej podporu počas celej kampane, sme mostom medzi vami a ňou,
- po celý čas buduje komunitu vďaka skupine, ktorú klient dostane a ktorá môže ďalej fungovať, aj keď kampaň skončí, členky tejto skupiny v nej aktívne diskutujú a tvoria obsah s fotografiami a hashtagmi,
- pridáva aj príspevky zo svojho súkromia, jej rukopis a štýl fotenia je jasne rozpoznateľný od iných, zároveň je jednou z mamičiek, so svojimi radosťami i starosťami, a ony sa s ňou vďaka tomu vedia stotožniť a dôverujú jej,
- ambasádorka vytvára obsah, ktorý môžete ďalej použiť, často sa stáva, že klienti s ambasádorkami spolupracujú aj po skončení kampane,
- výhodou je, že ak máte aj iné kampane, novinky, dôležitý oznam pre klientov a pod., ambasádorka na ne môže ihneď upozorniť, rovnako ako pohotovo odpovedá na otázky mamičiek,
- je to formát vhodný na budovanie povedomia, love brandu, dlhodobá spolupráca, ktorá má presah cez rôzne formáty (ambasádorka organizuje súťaže, testuje produkty, ukazuje ich, píše články, podnecuje diskusiu a vytvára pozitívny vzťah k značke),
- každý mesiac dostanete prehľadný report s výsledkami kampane, v ktorom okrem čísel zhrnieme, čo sa ambasádorke najviac darilo a čo by sme jej odporúčali, aby boli výsledky ešte lepšie.
Potrebujete sa poradiť o natívnych kampaniach alebo máte otázky ohľadom reklamy na Modrom koníku? Neváhajte nás kontaktovať.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)