Čo je upsell
Upsell je zvyčajne ponuka zákazníkovi, aby kúpil niečo ďalšie alebo drahšie. S upsellom sa pravdepodobne stretávate veľmi často aj v offline živote. Ak ste v prevádzke rýchleho občerstvenia a objednáte si hamburger, ponúknu vám k nemu hranolky a nápoj. Ak si kúpite topánky v obuvi, ponúknu vám rôzne ošetrujúce prípravky. Rovnako tak v eshopoch zvyčajne máte nadväzujúce produkty alebo doplnkové služby ako napríklad poistenie tovaru pred poškodením.
Upsell je veľmi dôležitý marketingový nástroj, pretože navyšuje hodnotu objednávky a tým tiež zisk z predaja. Obzvlášť vo svete online marketingu, keď je každý jeden návštevník zaplatený (okrem SEO) určitou sumou, pričom náklady na vytváranie návštevnosti sa stále zvyšujú (ceny PPC systémov, Facebook reklamy a pod.).
Nie je neobvyklé, že je jediným spôsobom, ako na transakcii môže eshop či firma skutočne zarobiť. Inými slovami nemá zisk zo svojej prvej alebo úvodnej ponuky. Viac sa dozviete v článku Prečo návštevnosť nie je váš problém.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)