Boli to dlhé týždne, možno až mesiace. Od momentu, kedy sme začali rozmýšľať nad tým, stať sa partnerom pražského veľtrhu For Kids, až do postavenia a rozloženia nášho stánku, prešlo veľa hodín rozmýšľania, brainstormingu a diskusií.

Aj keď sme sa snažili zadefinovať si očakávania a stratégiu, neboli sme si istí, čo máme čakať. Predsalen, sme a chceme byť online miesto pre mamičky a preto offline veľtrhy fungujú inak ako svet online reklamy.

Ako by Modrý koník vyzeral offline?

My v tom máme jasno. Bolo by to príjemné a útulné miesto, kde sa dá oddýchnuť, stretnúť svoje známe či nájsť nové priateľky. Miesto, kde vám vedia poradiť, prípadne môžete vy sama zdieľať svoje zážitky a skúsenosti.

Toto bola preto hlavná výzva pri vymýšľaní konceptu nášho stánku. Ako do 25 metrov štvorcových vložiť všetky časti koníka a stále zachovať harmóniu. Podarilo sa to?

Vďaka tomu, že sme sa stali mediálnymi partnermi veľtrhu, ste nás mohli stretnúť na naozaj rôznych miestach. Aj na tých menej očakávaných.

A ako dopadol veľtrh v číslach?

2000+

km prejdených na dodávke

63

počet stánkov, ktoré sme navštívili v rámci veľtrhu

58

počet relevantných kontaktov, ktoré sme získali

13

počet schôdzok s existujúcimi alebo (dúfame) budúcimi partnermi

18

priemerný počet nachodených kilometrov

1+1

jedno stratené dievčatko a 1x počúraný koberec

Vidíme sa v októbri na For Babies

Ďalším veľtrhom, na ktorom by sme sa mali predstaviť, je For Babies, ktorý bude o 6 mesiacov. Už teraz vás pozývame na kávičku a stretnutie do nášho stánku. Budeme mať znova pripravenú súťaž a zaujímavé prezentácie a informácie o tom, ako robiť marketing pre mamičky a s nimi.