Kto stojí za Modrým koníkom?
V nedávnom článku sme vám ukázali, pre koho je Modrý koník z hľadiska inzercie vhodný. Pozor, spojler: pre každého 🙂 Dnes sa pozrieme na to, s kým máte tú česť, ak sa rozhodnete s nami spolupracovať. Chceme vám ukázať, že za obchodným tímom stoja ľudia z mäsa a kostí. Prečo to vôbec spomíname? Neverili by ste, koľkokrát sme sa stretli s prekvapením, že v Modrom koníku pracujú ľudia. Navyše toľko ľudí. A aby mohli reklamné kampane a spolupráce rôzneho druhu šliapať ako švajčiarske hodinky (teraz možno už ako Apple Watch-ky) je dôležité dať dokopy takých ľudí, ktorí sú z jedného cesta a práca ich baví. A my sme takých našli. Dôkazom je aj to, že niektorí sa koníkovskej rodiny držia rukami nohami už niekoľko rokov.
My si to predstavujeme tak, že keď nás niekto kontaktuje so záujom o spoluprácu, pravdepodobne nemá ani tušenie, čo ho čaká. Nevie, kto je na druhej strane telefonátu či mailovej komunikácie. Je to ako rande naslepo. Takže v dnešnom článku pôjde vlastne o takú malú ,,zoznamku”.
Poďme sa teda spolu pozrieť na to, s kým sa pri plánovaní a realizácii kampaní, stretnete.
Mirka pracuje v Modrom koníku už skoro 6 rokov. Dobre čítate, mladý človek v jednej firme celkom dlho. Prekonala ťažké začiatky navolávania nových klientov, výzvy pri získaní prvých veľkých klientov až po account, ktorý ma dnes v malíčku. Hovorí o sebe, že má rada výzvy, komunikáciu s ľuďmi a psychológiu reklamy. V tejto pozícii tak našla perfektné prepojenie týchto vecí. Veľa ľudí to o nej nevie, ale má rada F1 a napriek tomu, že pracuje na ,,extrovertnej“ pozícii a pôsobí ako extrovert (presvedčíte sa sami, ak sa nami spojíte), rada trávi čas aj sama a so svojim štvornohým miláčikom. Modrý koník jej umožňuje pracovať z rôznych kútov sveta (ak to časové pásma dovoľujú) a napriek tomu si nájde čas aj na samovzdelávanie, ktoré dokáže pri stretnutí veľakrát využiť. Klientom často hovorí: ,,Nebojte sa výziev, feedbackov a neštandardov.”
Ďalším členom obchodného teamu je Roman, ktorému v Modrom koníku ťahá už na 3 roky práce. Nastúpil ako junior obchodník a postupne sa vypracoval na seniornú pozíciu. Okrem samotnej práce si užíva firemnú kultúru a možnosť ovplyvniť smerovanie spoločnosti. Tvrdí: ,,Mám pocit, že ma tu reálne niekto počúva.” 🙂.
Roman je dosť ukecaný (to sa pri skoro čisto ženskom teame dosť hodí) a tak sa musel naučiť viac počúvať klientov na stretnutí. Veľmi to ale oceňuje, lebo vďaka tomu je z neho spoľahlivý a zodpovedný obchodník, a dokáže vám vymyslieť spoluprácu doslova na mieru. Je to zapalený fanúšik futbalu, sem tam dokonca aj kopne do lopty, stará sa o mladú rodinku a nebojí sa chytiť do ruky kladivo, kosačku či iný nástroj na zveľadenie domu. Romanove posolstvo pre klientov je jasné – sme tu pre vás, aby sme vám ukázali tie najvhodnejšie možnosti pre vaše očakávania, ale je úplne v poriadku povedať nie.
Katka, alebo aj Katie, si v sedle Modrého koníka precválala už niekoľko oddelení. Aktuálne kope ako benjamínka za obchodný tím. Koník je pre ňu srdcovka a sama hovorí, že sa táto práca inak ako srdcom ani robiť nedá. Je to majsterka slova. Veď uznajte sami:,,Hoci to bude znieť ako klišé, na svojej práci milujem skvelých ľudí, ktorým spanilá jazda nášho tátoša leží na pleciach. A to od produkčného až po našich „ajťákov“. A samozrejme, vpred ma ženú spokojní klienti a každý feedback, nech už je pozitívny, alebo áno.” 🙂
Je tiež milovníčkou piva, steakov, koncertov a tobogánov a automat na smiech. A tiež aj mama a žena, ktorá, verte nám, sa vie dokonale vcítiť do našich používateliek a nájsť prienik medzi očakávaniami “koníkoviek” a klientov. Svoju prácu robí naozaj s láskou a zapálením rovnako, ako žije naplno svoj život.
Eliška zastupuje českú pobočku a v obchodnom tíme pôsobí, s prestávkou na materskú, už 6 rokov. To by ale nebola ona, keby zostala ,,len doma“, 🙂 a tak popri materskej dovolenke príležitostne vypomáhala s prekladmi textov a na ďalších projektoch našej produkcie. Najviac ju ale baví obchod, a to preto, že rada spoznáva nových ľudí, kedy zisťuje ich ciele a potreby, na základe ktorých sa snaží navrhnúť čo najefektívnejší spôsob propagácie na weboch Modrého koníka. V cieľovke mamičiek sa pohybuje, okrem súkromného života, už nejaký ten piatok. V našom tíme je navyše najväčšou macherkou cez analýzu dát a vďaka tomu nám pomáha lepšie pochopiť naše používateľky, čo jej dalo štúdium demografie a sociológie. Jej odkaz pre klientov: ,,Pokiaľ máte záujem dozvedieť sa viac nielen o našich reklamných formátoch a možnostiach spolupráce s Modrým koníkom, ale aj o cieľovej skupine (nastávajúcich) mamičiek, ozvite sa mi. Rada poradím a čo nebudem vedieť, ešte radšej dohľadám.“
Obchodný team uzavrieme ďalšou českou kolegynkou – Evánkou. V koníku je už viac ako 6 rokov a prešla si od komunitnej manažérky, cez produkčnú až k obchodníckej pozícii. Najviac ju na práci obchodníka baví tá časť, keď vymýšľa možnosti pre klienta, ako by mohla vyzerať jeho kampaň na Modrom koníku – vyberá najvhodnejšie formáty, ako ich poňať a ako celú kampaň poskladať, aby plnila predstavy a ciele klienta. Fičí si, ako sama hovorí, na „priblblých“ netflixovských reality shows. Jej odpoveď na otázku, čo by chcela povedať klientom: ,,Ženy rozhodujú v domácnosti nielen o výbere drogérie a nákupe jedla, ale väčšinou majú rozhodujúce slovo aj pri výbere spotrebičov, záhradnej techniky a auta, takže nie je dobré podceňovať reklamu cielenú na ne. Na Modrom koníku sa o tom všetkom radí, a preto sa oplatí budovať povedomie o značke práve u nás.“
Ako Mirkin psík nedokáže žiť bez lásky, tak správny obchoďák nedokáže žiť bez produkčného teamu. Zoznámte sa s dievčatami, ktoré stoja za tvorbou kampaní, ich pravidelnou kontrolou a následným reportovaním.
Začneme Nikelčou. V Modrom koníku pracuje už viac ako rok. Dostala sa sem vďaka inzerátu: Hľadáme niekoho s nula ročnými skúsenosťami! A tak si povedala: ,,To som predsa ja!„. Bola to pozícia presne pre ňu – milovníčku počítačov, programov a tabuliek, ale programovanie obchádza ako sa len dá. Okrem toho veľmi rada číta knihy. Pre málo miesta je tak pravidelným návštevníkom knižnice. Dobrú knihu je ochotná čítať až do noci a ak je strašidelná kľudne až do rána. Vždy sa postará, aby kampaň odbehla čo najlepšie a urobí pre to, čo najviac. Jej odkaz: ,,Svoju prácu som si veľmi oblúbila a vymyslieť niečo netradičné a skúsiť niečo nové jej dodáva ten správny šmrnc.“
Túto predstavovačku zakončíme našou internou stand-up komičkou Táňou. Modrému koníku je verná už 7 rokov. Spočiatku ako externý spolupracovník, dva roky ako plnohodnotný člen koníkovskej partie. Táto práca jej umožňuje robiť to, čo ju baví – písať, byť kreatívna, fotografovať, vzdelávať sa, komunikovať s ľuďmi, rozširovať si obzory,… a ešte k tomu z domu. Chcela byť žurnalista, tento odbor aj vyštudovala, pretože miluje písanie. Ten pocit, keď slovami dokážeš zachytiť moment tak, že to ľudí vtiahne, zaujme, osloví.
Ako však sama tvrdí: ,,Žurnalistika nie je písať úvahu o 4 ročných obdobiach v pohodlí domova. Je viac o faktoch, ako pocitoch a viac životný štýl, ako práca. A tak píšem pre Koníka a som happy jak dva grepy.”
Ďakujeme, že ste sa dostali až sem. Vychutnajte si ešte túto skvelú skupinovú fotografiu. Inak to bohužiaľ nešlo, keďže vzhľadom na aktuálnu situáciu, všetci pracujeme najmä z domu. Tváre k obsahu si priraďte sami a keď budete chcieť vedieť správnu odpoveď, pokojne sa nám ozvite 🙂
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)