Modrý piatok – Májové #linkz
A sme tu znova s výberom toho najzaujímavejšieho, čo sa na našich Slackoch objavili a vypestovalo za posledné 4 týždne.
Zdá sa, že s letnou sezónou a slnkom sa zobudili aj internety, pretože zdieľania hodnotných zdrojov máme každým týždňom viac a je ťažšie vybrať tých pár, ktoré sa dostanú do tohto výberu.
1) Ako sa internet pomaly stáva súčasťou Facebooku
Po tohtomesačnej konferencii F8 je jasné, že Facebook už dávno nie je len sociálna sieť. Pred pár týždňami prišla aj na Slovensko bazárová časť Facebooku a dnes vieme, že v najbližších mesiacoch by sa k tomu mali pridať aj samostatné funkcie pre skupiny a zoznamka.
Novinky sa však netýkajú len Facebooku, ale aj pridružených aplikácií ako Messenger alebo Instagram.
2) Google Duplex: Budú telefóny zvládať úlohy miesto ľudí?
Google pracuje na svojom novom AI projekte. Ide o projekt Duplex, ktorý sa má stať AI asistentom, ktorý bude schopný zvládať základné administratívne a komunikačné úlohy namiesto ľudí.
Vývojári z Google už testujú Duplex v plnej prevádzke. Napríklad pre objednávky rôznych služieb alebo rezervácie stolu v reštaurácii.
O robotoch z dielne Boston Dynamics sme tu už písali pred niekoľkými týždňami. Teraz je tu však novinka – robotický pes. Volá sa SpotMini a viac než na človeka sa podobá na zviera.
Čo poviete, páči sa vám?
Pri výbere nového telefónu si pravdepodobne pozeráte recenzie a porovnania. My sme však našli jeden neobyčajný test výdrže smartphonov. Dvanásť telefónov si vyskúšalo pád na betón, drevo či do záchodovej misy. V priemere leteli 1,5 metra.
Ako to dopadlo? Detailné výsledky nájdete v článku.
Lenka motivuje dievčatá a ženy na vstup do IT sektora prostredníctvom aktivít v organizácii Aj Ty v IT. Nedávno jej vyšla kniha Ženský algoritmus. Okrem toho je však aj ambasádorkou značky CURAPROX na Modrom koníku.
Všetky tieto aktivity a skúsenosti z nich spojila do článku, odporúčame!
6) Adidas pozastavil svoje videoreklamy na Facebooku
Facebook a efektívnosť jeho videoreklamy je už dlhšie otázka, ktorú riešia (aj) marketingové oddelenia veľkých svetových korporácií. Napríklad Pepsi alebo Adidas majú za sebou veľké odklonenie od sveta TV reklám k “digital-first”. Avšak ako aj príklad Adidasu naznačuje, možno to nebude také jednoduché.
7) Ako motivovať používateľov k zmene správania
Prístup cukor a bič už dnes veľmi nefunguje. Nefunguje vo vzdelávacom procese, ale nemusí ani pri neetickom správaní používateľov online služieb. Dôkazom je tento úryvok a následná diskusia, ktorá popisuje, že zmierniť správanie používateľov sa dá aj úplne jednoducho. Stačí ich poprosiť, aby si zmenili svoje heslo.
Ďalšie vydanie určite bude. Pravdepodobne znova o mesiac, teda niekedy v druhej polovici júna, dovtedy si môžete čítať tieto odkazy alebo si musíte nájsť vlastné.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)