Chat with us, powered by LiveChat

Prečo je natívna reklama taká úspešná

V roku 2014 Interactive Advertising Bureau (IAB, združenie pre internetovú reklamu) uznalo natívnu reklamu ako novú formu reklamy. Je to najrýchlejšie rastúci reklamný segment, ktorý v rokoch 2017 až 2018 zaznamenal 35% nárast. Natívna  reklama sa tak stala jedným zo spôsobov, ako osloviť nové publikum…

Ako publikovať vlastný guest post

Ako sa čo najefektívnejšie dostať medzi ľudí, bez toho aby ste museli investovať veľké peniaze do reklamy? To je otázka, ktorá leží na stole väčšiny spoločností. Jeden z najzaujímavejších spôsobov, ako to urobiť, je cez takzvaný guest post. Guest posting je technika silne rozšírená na…

Čo je upsell

Upsell je zvyčajne ponuka zákazníkovi, aby kúpil niečo ďalšie alebo drahšie. S upsellom sa pravdepodobne stretávate veľmi často aj v offline živote. Ak ste v prevádzke rýchleho občerstvenia a objednáte si hamburger, ponúknu vám k nemu hranolky a nápoj. Ak si kúpite topánky v obuvi, ponúknu…

Čo je remarketing a prečo ho používať?

Remarketing je veľmi populárny termín, ktorý ste už pravdepodobne počuli. Ide o reklamu zacielenú na užívateľov, ktorí už navštívili váš web alebo inak reagovali na váš obsah. Remarketing je právom veľmi obľúbená metóda, ako získavať zákazníkov lacno a efektívne. Efektívne preto, pretože je to veľmi…

Raňajky s marketérmi: výsledky prieskumu používateliek Modrého koníka

Už nejaký ten piatok (vždy posledný piatok v mesiaci) organizuje agentúra PS:Digital raňajky pre marketérov, tzv. PS:Digital Breakfast. Na začiatku nechýba predstavenie najzaujímavejších noviniek z brandže a ukážky reklám, ktoré zarezonovali alebo môžu pobaviť, inšpirovať, vyvolať diskusiu či navodiť príjemnú atmosféru. Súčasťou raňajok je vždy aj prezentácia hostí…

5 príkladov radikálne úprimnej reklamy

Keď ľudia hovoria o marketingu a predaji, väčšinou si predstavia manipulatívne alebo dokonca lživé argumenty, ktoré majú jediný cieľ – ovplyvniť niekoho tak, aby vytiahol svoju peňaženku a dal obchodníkovi svoje peniaze. Mnoho ľudí stále vníma marketing skôr negatívne a koľkokrát neváha hovoriť o spojitosti…

Čo je obsahový marketing

Tradičný marketing tak, ako ho poznáme, sa pomaly ale isto stáva čoraz menej účinným. Získať nových zákazníkov, nové objednávky a nové dopyty je drahšie a komplikovanejšie a firmy musia vymýšľať stále komplexnejšie stratégie, ako návštevníkov a užívateľov presvedčiť. To je samozrejme pochopiteľné, pretože tým, ako…