Všetko, čo ste chceli vedieť o cielení reklamy na Modrom koníku
Modrý koník má najviac pozornosti zo všetkých stránok na slovenskom internete. Sme dlhodobo na prvom mieste v dĺžke času jednej návštevy. Priemerný strávený čas na reálneho užívateľa je 02:19:15, priemerný strávený čas na návštevu je 10:18. (Zdroj: https://aimmonitor.sk/ – február 2019). Každá druhá žena vo…
Prečo je natívna reklama taká úspešná
V roku 2014 Interactive Advertising Bureau (IAB, združenie pre internetovú reklamu) uznalo natívnu reklamu ako novú formu reklamy. Je to najrýchlejšie rastúci reklamný segment, ktorý v rokoch 2017 až 2018 zaznamenal 35% nárast. Natívna reklama sa tak stala jedným zo spôsobov, ako osloviť nové publikum…
Ako publikovať vlastný guest post
Ako sa čo najefektívnejšie dostať medzi ľudí, bez toho aby ste museli investovať veľké peniaze do reklamy? To je otázka, ktorá leží na stole väčšiny spoločností. Jeden z najzaujímavejších spôsobov, ako to urobiť, je cez takzvaný guest post. Guest posting je technika silne rozšírená na…
Prípadové štúdie – vybrané kampane 2018
Uplynulý rok sme mali na našom portáli opäť veľa pekných kampaní, ktoré bavili nás, klientov a hlavne naše používateľky. Snažíme sa robiť reklamu tak, aby nikoho neotravovala, bola prínosná a pozitívne prijatá. Odmenou za to sú skvelé výsledky, ktoré sme spoločne dosiahli, a v tomto článku ich ukážeme aj…
Čo je upsell
Upsell je zvyčajne ponuka zákazníkovi, aby kúpil niečo ďalšie alebo drahšie. S upsellom sa pravdepodobne stretávate veľmi často aj v offline živote. Ak ste v prevádzke rýchleho občerstvenia a objednáte si hamburger, ponúknu vám k nemu hranolky a nápoj. Ak si kúpite topánky v obuvi, ponúknu…
Prečo návštevnosť nie je váš problém
Prakticky každá firma, ktorá sa aspoň okrajovo zaoberá online marketingom, rieši jednu otázku. Ako získať vyššiu návštevnosť? Čím viac návštevnosti web získa, tým vyššie budú predaje a zisk. Nie je tomu azda tak? Prirodzene to tak je, ale návštevnosť v drvivej väčšine prípadov nie je…
Čo je remarketing a prečo ho používať?
Remarketing je veľmi populárny termín, ktorý ste už pravdepodobne počuli. Ide o reklamu zacielenú na užívateľov, ktorí už navštívili váš web alebo inak reagovali na váš obsah. Remarketing je právom veľmi obľúbená metóda, ako získavať zákazníkov lacno a efektívne. Efektívne preto, pretože je to veľmi…
Raňajky s marketérmi: výsledky prieskumu používateliek Modrého koníka
Už nejaký ten piatok (vždy posledný piatok v mesiaci) organizuje agentúra PS:Digital raňajky pre marketérov, tzv. PS:Digital Breakfast. Na začiatku nechýba predstavenie najzaujímavejších noviniek z brandže a ukážky reklám, ktoré zarezonovali alebo môžu pobaviť, inšpirovať, vyvolať diskusiu či navodiť príjemnú atmosféru. Súčasťou raňajok je vždy aj prezentácia hostí…
5 príkladov radikálne úprimnej reklamy
Keď ľudia hovoria o marketingu a predaji, väčšinou si predstavia manipulatívne alebo dokonca lživé argumenty, ktoré majú jediný cieľ – ovplyvniť niekoho tak, aby vytiahol svoju peňaženku a dal obchodníkovi svoje peniaze. Mnoho ľudí stále vníma marketing skôr negatívne a koľkokrát neváha hovoriť o spojitosti…
Čo je obsahový marketing
Tradičný marketing tak, ako ho poznáme, sa pomaly ale isto stáva čoraz menej účinným. Získať nových zákazníkov, nové objednávky a nové dopyty je drahšie a komplikovanejšie a firmy musia vymýšľať stále komplexnejšie stratégie, ako návštevníkov a užívateľov presvedčiť. To je samozrejme pochopiteľné, pretože tým, ako…
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)