Modrý piatok – Marcové #linkz
Druhý diel nášho, veríme, pravidelného seriálu o tom, čo nás nadchlo počas predchádzajúcich dní a týždňov, je veľmi bohatý. Nazbierali sme desiatky zaujímavých linkoch, tých najzaujímavejších sedem vám skúsime zrhnúť v tomto “výcuce”.
Aké Ambasádorky máme aktuálne na Modrom koníku?
Ambasádorka značky je taký crème de la crème medzi reklamnými formátmi na Modrom koniku. Dovolíme si tvrdiť, že Ambasádorka značky ako reklamný formát je jedna z najefektívnejších foriem propagácie značky v tejto cieľovej skupine na slovenskom internete.
Modrý piatok – Februárové #linkz
Piatok poobede, na kávu neskoro a na pivo či pohár vína ešte celkom skoro. Nevyťahujte už z vrecka instagramy a facebooky, máme tu pre vás niečo zaujímavejšie.
Prieskum – Koľko ľudí naozaj číta vaše akciové letáky?
Možno ste to už skúšali aj vy, možno to len vidíte u svojich susedov a viete, že je to nemožná misia. O čom hovoríme?
Prieskum – Divadelné hry sú na vzostupe
Za posledných desať rokov zaznamenali obrovský nárast popularity kiná. Písali sme o tom aj v našom prieskume pred pár týždňami.
Prieskum – Chodia slovenské rodiny na dovolenku aj v zime?
Napriek tomu, že leto je dávno za nami a teploty klesajú, klope nám na dvere dovolenková sezóna. Nie tá hlavná, letná, ale zimná, ktorá je pre značky podnikajúce v tomto odbore nemenej dôležitá.
Skúsenosti so značkou Profimed
Spoločnosť Profimed už od roku 1997 ľuďom vysvetľuje, aká dôležitá je správna starostlivosť o zuby a ďasná.
Prieskum – Doprajú si ženy dostatok relaxu a starostlivosti o seba?
Oddýchnuť si od práce, zrelaxovať a nabrať sily na ďalšie dni a týždne. Každý má iný recept, ako na to. Niekto volí knihu či dobrý film. Sú ľudia, ktorí majú radšej aktívny oddych a tak športujú.
Prieskum – Čo robia deti po škole a koľko peňazí míňajú ženy na aktivity pre deti?
Počítače, tablety a telefóny. Hry, videá a filmy. To všetko sa skrýva vo vreckách a taškách dnešných školákov.
Prieskum – Mala by vaša značka využívať zľavové portály?
Prvý prišiel Zľavomat. Po ňom pár ďalších a po nich desiatky až stovky iných. Vyzeralo to ako jednoduchý business a rýchla cesta k úspechu.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)