Používateľské recenzie na internete: Ako ich získať a čomu sa vyvarovať
Online recenzie sú v dnešnej dobe pre drvivú väčšinu firiem absolútne nevyhnutné. Ako ale svoju reputáciu na internete budovať a ako motivovať zákazníkov, aby vám nechávali pozitívne recenzie? V dnešnom článku sa zameriame na osvedčené tipy, ako v prípade zvyšovania počtu recenzií na internete postupovať….
Aký obsah vládol na Modrom koníku v roku ’22?
Aký obsah bol medzi ženami a mamičkami v roku 2022 na Modrom koníku najobľúbenejší? Pozrieme sa na to, čo uspelo na YouTube a čo zase na našom koníkovskom fóre. Dozviete sa, čím si naše publikum najčastejšie prechádzalo, v čom potrebovali pomôcť či poradiť. Získate tak…
Najúspešnejšie kampane na Modrom koníku za rok ’22
Hrdo môžeme konštatovať, že v roku 2022 sme realizovali množstvo kvalitných a hodnotných kampaní. Hodnotných nielen pre naše používateľky, ale aj pre našich klientov. Pozitívna väzba, ktorú sme dostali nás inšpirovala natoľko, že sme sa rozhodli zhrnúť niektoré z nich a poskytnúť vám náhľad do…
Najlepšie femvertisingové kampane roku 2022
V oblasti zacielenia na základe rodu sa marketingové a komunikačné stratégie rýchlo vyvíjajú. Spotrebitelia – a predovšetkým spotrebiteľky – menia svoje preferencie aj nákupné správanie. Ako vyzerajú posledné trendy v zacielení na ženy a aké boli najvydarenejšie kampane roku 2022? V dnešnom článku sa podrobne…
Marketingové trendy na rok 2023
Nech už bude rok 2023 akýkoľvek, jedno vieme určite. Z hľadiska marketingu pôjde o rok plný výziev. Z toho dôvodu sme pre vás pripravili prehľad tých najzásadnejších trendov, ktoré budú v roku 2023 ovplyvňovať marketing, značky a zákazníkov. Poďme sa na ne pozrieť. Nebudeme si…
Najlepšie vianočné reklamy
Vianoce sú zlatým klincom marketingového roku a vianočné reklamné kampane sa už tradične radia medzi tie, na ktorých si značky dávajú veľmi záležať. Čo majú tie najlepšie kampane spoločného? Poďme sa spoločne pozrieť na vianočný marketing pod drobnohľadom. Tohtoročné Vianoce sú špecifické. Po dvoch covidových…
Reklama cielená na rodičov
Rodičia sú v marketingu pohyblivý cieľ. Táto cieľová skupina má mnoho špecifík, a pritom je pre svoju rôznorodosť pomerne ťažko uchopiteľná. Napriek tomu sú rodičia v marketingu zásadní: napokon práve ich peňaženky pokrývajú (nielen) potreby detí. V dnešnom článku sa preto na rodičov ako cieľovú…
Sociálne siete: Čo sa zmenilo a aké sú novinky?
Sociálne siete sú stálicou nielen v našich životoch, ale aj v našich marketingových stratégiách. Ich hviezda žiari síce jasne, ale nestabilne – menia sa trendy, rovnako ako formáty, ktoré na sieťach fungujú. Čo sa v roku 2022 na sieťach udialo a nemalo by vám uniknúť?…
8 tipov, ako uspieť na YouTube (podrobný návod)
V hre o pozornosť užívateľov je video kráľom. Počet platforiem, kde môžete svoje videá publikovať, preto neustále rastie. Jedna platforma na zverejňovanie video obsahu však vládne všetkým: YouTube. Ako zaistiť, aby bol váš obsah na YouTube viditeľný, úspešný a splnil stanovené ciele? V dnešnom článku…
Ako využiť influencerov a ambasádorov na zvýšenie predaja
Význam influencer v marketingu rastie globálne aj na Slovensku, ukazujú dáta. Nie je sa čomu diviť. Firmy stále viac chápu význam a silu využitia jedincov, ktorí sa stali populárnymi na rôznych sociálnych platformách a ktorí majú dôveru svojich odoberateľov. Dnes sa pozrieme na to, ako…
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)