Femvertising: prečo sa v reklamách treba zamerať na ženy
O nástrahách gender marketingu sme sa na našom blogu rozpísali v jednom z minulých článkov. A pretože je marec mesiacom, keď oslavujeme okrem iného aj Medzinárodný deň žien, rozhodli sme sa v dnešnom článku na túto tému nadviazať. Zameriame sa na marketingovú taktiku, ktorá vychádza…
Aké ambasádorky aktuálne pôsobia na Modrom koníku?
Ktoré mamičky zastupujú ktoré značky vám predstavíme nižšie v tomto článku. Ešte pred tým je na mieste spomenúť, že projekt Ambasárdorka značky u nás úspešne funguje už 9 rokov! Výsledkom je dlhodobá spolupráca zaujímavých žien a platformy, na ktorej sa môžu realizovať. Mohli by sme to…
Reklama v televízii: oplatí sa ešte?
Máme za sebou olympijské hry, teda jednu z najsledovanejších globálnych televíznych udalostí vôbec. Po 16 dňoch, ktoré na Slovensku dostali k obrazovkám obrovské množstvo divákov, sa ponúka zásadná otázka: Je televízia v dobe internetu a streamovacích platforiem za zenitom, alebo ide stále o jedno z…
Ako sa nestať marketingovým príživníkom
O guerilla marketingu, teda nekonvenčných marketingových praktikách, ktoré využívajú moment prekvapenia, ste už pravdepodobne počuli. V súvislosti s práve sa konajúcou olympiádou však stojí za zmienku tzv. ambush marketing – forma guerilla marketingu, ktorá je neslávne spätá práve s olympijskými hrami. Veľa značiek sa ho…
Gender marketing: Nové trendy a prežitky
Rozdeľovanie spotrebiteľov do cieľových skupín je základom úspešného marketingu. V posledných rokoch sa ale ukazuje, že jeden z tradičných pilierov segmentácie začína mať vážne argumentačné trhliny. Hovoríme o delení cieľovej skupiny na základe rodu – teda zjednodušene delenie zákazníkov na mužov a ženy. Čo vám…
Prípadová štúdia Demänová rezort
Ak rozmýšľate, akým spôsobom tento rok zaujať mamičky, siahnite po aktuálnych trendoch medzi reklamnými formátmi, recenziách a videu. Výhodou je, že celá produkcia obsahu je na nás, vy vyplníte iba krátky dotazník a o nič iné sa nemusíte starať. Môžete sa tešiť na kvalitný obsah,…
Ako písať texty, ktoré oslovia cieľovú skupinu žien
Jedna z najčastejších otázok, ktorú počujeme, je: Ako máme písať texty, ktoré oslovia ženy? Rozhodli sme sa preto dnes venovať článok tomu, ako písať atraktívne texty, ktoré ženy oslovia a pomôžu predať vaše produkty. Principiálne sa spôsob písania takýchto textov nelíši od základov úspešného copywritingu….
Téma udržateľnosti v marketingu a nástrahy greenwashingu
Téma udržateľnosti, jeden z dôležitých marketingových trendov roku 2022, rozhýbala verejnú debatu hneď od prvých minút nového roku. V nasledujúcom článku sa preto zameriame na problematiku, ktorá s ekológiou úzko súvisí – greenwashing alebo klamanie v oblasti udržateľnosti značky. Je totiž veľmi pravdepodobné, že ani…
Marketingové trendy pre rok 2022
V tomto článku vás prevedieme tými najdôležitejšími trendami, ktoré stojí za to poznať a sledovať. Pomôžu vám totiž ešte lepšie tvoriť komunikačné a marketingové kampane (nielen) pre ženy, mamičky a – to predovšetkým – budúce zákazníčky. Takže čo robiť, aby vaše kampane aj v roku…
Prípadová štúdia WaterWipes
Klient ags92 prišiel na Modrého koníka predstaviť mamičkám najnovšiu verziu vlhčených obrúskov pre deti z 99,9% vody, ktoré sú navyše 100% rozložiteľné. Počas kampane pribudlo 40 organických recenzií. Obrúsky ohodnotila naša redakcia ale tiež tri mamičky, ktoré sme vybrali zo 100 mamičiek prihlásených do výzvy…
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)