Chat with us, powered by LiveChat

Prípadová štúdia HiPP

Klient HiPP u nás komunikoval už viackrát, tentoraz sa jeho zástupcovia rozhodli dostať do povedomia mamičiek nový rad produktov detskej výživy v skle „Prvá lyžička“. Siahli po formáte Centrum recenzií, ktorý má výhodu v tom, že mamičky si produkt môžu vyskúšať, riadne otestovať a sami zhodnotiť…

Prípadová štúdia Bauli

Klient Max Sport launchoval v lete tohto roku novú značku talianskych kváskových croissantov Bauli, ktoré sú okrem ich eshopu dostupné v dvoch veľkých potravinových reťazcoch. Rozsiahla obsahová kampaň, ktorá zahŕňala testovanie s recenziami, video, súťaž aj bannery, priniesla svoje ovocie. Mamičky, ktoré sme vybrali na…

Ambasádorka vs influencerka

V posledných rokoch, keď sa na výslnie online marketingu dostal Instagram, sa stále dookola hovorí o influencoch a využívaní ich followerov pri propagácii značiek. Len málokedy sa nájde marketér, ktorý by v prvých piatich minútach brainstormingu neprišiel s ničím iným ako: „Poďme zohnať nejakého super…

Vidia to ostatné mamičky?

Čo by ste povedali, že je pre nákupné rozhodnutie mamičky dôležité? Cena, materiál, funkcie, výber a sortiment, záruka vrátenia peňazí? Áno, aj toto rozhoduje, ale je v tom ešte jedna prekvapivá vec. Zistili sme totiž, že vplyv na rozhodnutie má aj to, či s danou…

Mamičky milujú plánovanie

Dnes si povieme niečo o plánoch. Mamičky úplne milujú plánovanie! Obzvlášť, keď sa to týka ich detí. Je až pozoruhodné, s akou vášňou mamičky plánujú nielen prvé roky ale niekedy aj celé životy svojich detí. Možno by vás to prekvapilo, ale bábätko ešte ani nemusí…

Mamičky nemajú čas

Aké faktory sú pre úspešný mamarketing – teda marketing cielený na mamičky – rozhodujúce? Našli by sme ich určite veľa. Pozrime sa však teraz na niekoľko významných, ktoré vám môžu pomôcť zlepšiť výsledky v krátkom časovom horizonte. V minulých dieloch sme hovorili o tom, aké…

Mamičky nechcú byť osamelé

Uvedomili ste si niekedy, aký komplikovaný je spoločenský život novopečených mamičiek? Každý z nás má potrebu komunikácie s ostatnými ľuďmi. S našimi blízkymi, rodinou, priateľmi ale aj kolegami a spolupracovníkmi. Patrí to skrátka k ľudskej prirodzenosti. Teraz si však predstavte, že ste sa stali čerstvou…

Ako sa propagovať ako odborník?

Pracujete ako odborník a ste svojím vlastným šéfom? Či už ste odborný poradca či poradkyňa, špecialista alebo živnostník z akejkoľvek oblasti, iste viete, aká dôležitá je pre profesionálny úspech osobná značka. Sila osobnej značky spočíva v dôvere, ktorú vám zákazníci zverujú ako povolanému profesionálovi, a…