Prípadová štúdia Bauli
Klient Max Sport launchoval v lete tohto roku novú značku talianskych kváskových croissantov Bauli, ktoré sú okrem ich eshopu dostupné v dvoch veľkých potravinových reťazcoch. Rozsiahla obsahová kampaň, ktorá zahŕňala testovanie s recenziami, video, súťaž aj bannery, priniesla svoje ovocie.
Mamičky, ktoré sme vybrali na testovanie a recenzovanie croissantov, zanechali rozmanité hodnotenia spolu s fotkami, ktoré ostatné používateľky ešte viac nalákali, aby produkt tiež vyskúšali. Servírovali ich svojej rodine na raňajky, deťom na desiatu do školy, brali ich na výlet či ponúkli nečakanej návšteve. Dali ich ochutnať aj svojej širšej rodine, aby zaznamenali čo najviac názorov, s ktorými sa následne podelili.
Všímali si tiež zloženie, gramáž a hodnotili, ktorá príchuť je podľa nich najlepšia. Keďže klient má aj cereálnu verziu, na svoje si prišli aj tie rodiny, ktoré si potrpia na zdravšie alternatívy potravín.
Na Modrom koníku tak vznikol obsah, ktorý tu ostáva natrvalo a priniesol značke prvé miesto vo vyhľadávači.
Zameranie: zásah, vytvorenie obsahu, recenzie
Trvanie: september – október 2021
Produkt: nová značka talianskych kváskových croissantov
Cieľ: Hlavným cieľom bolo získať povedomie o značke a predstavenie produktov či benefitov spoločnosti.
Výsledky: 10 089 unikátov navštívilo produktovú stránku
42 používateliek pridalo recenziu produktu
111 362 unikátov sa dozvedelo o produkte
Výhody formátu Centrum recenzií:
- Obsadenie pozícií vo vyhľadávačoch a podporenie SEO, ochrana značky a reputácie na internete, akonáhle niekto vyhľadáva recenzie s daným produktom.
- Obsah vytvorený užívateľkami je obľúbený v ich komunite, recenzie na produkty šírime aj na sociálnych sieťach.
- Autentické odporúčania, šírenie skúseností používateliek vo svojom okolí a sociálnych kruhoch.
- Získate obsah, s ktorým môžete ďalej pracovať vo svojej komunikácii.
Ak by ste chceli u nás realizovať podobnú kampaň, kontaktujte naše obchodné oddelenie. Radi vám pošleme nezáväznú cenovú ponuku a pomôžeme vybrať správny mix formátov pre dosiahnutie vašich cieľov.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)