Klient HiPP u nás komunikoval už viackrát, tentoraz sa jeho zástupcovia rozhodli dostať do povedomia mamičiek nový rad produktov detskej výživy v skle „Prvá lyžička“. Siahli po formáte Centrum recenzií, ktorý má výhodu v tom, že mamičky si produkt môžu vyskúšať, riadne otestovať a sami zhodnotiť jeho plusy a mínusy. Samozrejme, o svoje skúsenosti sa podelia s ostatnými mamičkami a tento obsah potom ostane navždy na Modrom koníku, čím zaručene zvýši klientovi pozíciu vo vyhľadávači.

 

Cieľom kampane HiPP bolo vzbudiť medzi mamičkami povedomie o tom, že kupovať hotové príkrmy v skle pre deti nie je zlé. Ako mamičky testovali výživu so svojimi deťmi, ktorým v máji – júni 2021 zavádzali prvé príkrmy, sa dočítate tu.

Samotnému testovaniu predchádza výzva na zapojenie do testovania, na ktorú môžu reagovať mamičky, spĺňajúce určité kritériá. Zo stovky záujemkýň sme vybrali 10 testeriek, ktoré dostali balíček s produktami na otestovanie. Následne podrobne zdokumentovali svoje skúsenosti od prijatia zásielky až po zjedenie poslednej lyžičky. V tomto prípade ochutnávali aj samotné mamičky.

Výsledkom testovania sú podrobné recenzie o produkte spolu s autentickými fotkami, ktoré môže klient ďalej použiť. Pozrite si jednu z nich.