Prípadová štúdia Union zdravotná poisťovňa
Úspech sa dostavil po dôkladnej príprave a dlhodobej komunikácii
Ročná spolupráca s Union zdravotná poisťovňa nás veľmi obohatila. Klient mal odvahu vyskúšať nové formáty a počúval naše rady, čo prinieslo svoje ovocie. Cieľ predstaviť mamičkám ich výhody a vytvoriť povedomie a vzťah k značke sa nám podarilo splniť.
V hlavnom prepoisťovacom období sme navyše získali potrebné konverzie a potvrdilo sa, že predošlá poctivá komunikácia je pre zbieranie leadov kľúčová. Mamičky boli na tento krok pripravené, klienta poznali, mohli mu veriť a odovzdať svoj kontakt.
Posledným krokom kampane bola anketa, v ktorej sme zisťovali, ako sa im kampaň páčila, v tomto momente získal klient dôležité insighty, na ktorých stavia komunikáciu v tomto roku.
Pozrite sa, aké formáty sme použili v kampani a stiahnite si celú prípadovú štúdiu tu.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)