Klient ags92 prišiel na Modrého koníka predstaviť mamičkám najnovšiu verziu vlhčených obrúskov pre deti z 99,9% vody, ktoré sú navyše 100% rozložiteľné. Počas kampane pribudlo 40 organických recenzií. Obrúsky ohodnotila naša redakcia ale tiež tri mamičky, ktoré sme vybrali zo 100 mamičiek prihlásených do výzvy na testovanie.

Obsah, ktorý vzniká okolo produktu, na našej stránke ostáva natrvalo a zabezpečí vám prvé priečky vo vyhľadávači. Ak vám záleží na Online Reputation Managemente, je dobré mať tento obsah pod kontrolou. U nás máte možnosť na hodnotenia používateľov reagovať. Klienti to využívajú väčšinou na vysvetlenie/objasnenie negatívnych recenzií.

Pozrite sa, ako sa dá zvládnuť takáto krízová komunikácia.

Zameranie: zásah, vytvorenie obsahu, recenzie

Trvanie: august – september 2021

Produkt: 100% biologicky rozložiteľné vlhčené obrúsky z 99,9% vody

Cieľ: Brand/product awareness a dohľadateľnosť informácií a recenzií o produkte.

Výsledky:

  • 5 387 unikátov navštívilo produktovú stránku
  • 8 125 unikátov videlo príspevok s produktom
  • 45 569-krát boli zobrazené recenzie

Výhody formátu Centrum recenzií:

  • Obsadenie pozícií vo vyhľadávačoch a podporenie SEO, ochrana značky a reputácie na internete, akonáhle niekto vyhľadáva recenzie s daným produktom.
  • Obsah vytvorený užívateľkami je obľúbený v ich komunite, recenzie na produkty šírime aj na sociálnych sieťach.
  • Autentické odporúčania, šírenie skúseností používateliek vo svojom okolí a sociálnych kruhoch.
  • Získate obsah, s ktorým môžete ďalej pracovať vo svojej komunikácii.

Ak chcete dosiahnuť podobné výsledky, kontatktuje naše obchodné oddelenie. Radi vám pošleme nezáväznú cenovú ponuku a odporučíme vhodný mix reklamných formátov pre dosiahnutie vašich cieľov.