Prípadová štúdia Zlatý Bažant 0,0%
Publikovala
kuko
28. 3. 2024
Aktuality, Prípadové štúdie
Letné osvieženie v jednej plechovke. Kampaň Zlatý Bažan 0,0% bola zameraná na predstavenie série nealkoholických radlerov s novými príchuťami melón a mango. Cieľom kampane bolo zvýšiť povedomie o týchto nových príchutiach a získať lojálnych zákazníkov. Centrálnym prvkom kampane bol sampling, ktorý zožal veľký úspech a nové chute kopec pozitívnych ohlasov.
Detail kampane nájdeš v Prípadovej štúdií Zlatý Bažat 0,0%.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)