Propagujte vašu značku vo videu Modrého koníka
Nedávno sme písali o tom, že Modrý koník začal natáčať svoje vlastné videá. Portál, ktorý mesačne navštívi vyše milión ľudí na Slovensku a v Česku, spustil minulý rok nový youtubový kanál, kde pravidelne publikuje zábavné videoprogramy pre všetky ženy a mamičky. Niekoľko mesiacov po tom, čo sme zriadili vlastné štúdio v našom sídle v Bratislave, máme na konte už niekoľko videí a tisíce divákov.
K najobľúbenejším reláciám medzi mamičkami patria napríklad ankety, mama battle alebo rozhovory s odborníkmi. Cieľom nášho kanálu je nielen mamičky zabaviť, ale tiež im priniesť odpovede na najrôznejšie otázky alebo pomôcť im vyriešiť každodenné problémy. Preto si pozývame do štúdia odborníkov, s ktorými sa rozprávame na najrôznejšie témy.
Aký úžitok môže náš youtubový kanál priniesť vám, našim klientom a inzerentom?
Reklama, ktorá inšpiruje
Na rozdiel od klasických PR videí alebo krátkych promo klipov, vytvárame videá tak, aby divákom prinášali skutočný úžitok a hodnotu (tou môže byť napríklad informácia, rada ale i zábava). Vďaka tomu, že video nie je prvoplánová reklama, ale pomáha divákovi s čímkoľvek, čo je pre neho výzvou, získava k videu úplne odlišný vzťah. Priateľský a pozitívny.
Téma vs. produkt
Väčšina našich videí patrí do kategórie téma, pretože sa primárne venuje určitej téme, ktorá zaujíma naše mamičky. Inzerent môže svoj produkt či službu v ňom propagovať, avšak práve už spomínanou cestou obsahového marketingu, ktorý je pozvoľný a neagresívny. Takéto video môže byť napríklad anketa.
Tematické videá ako toto sa vždy zameriavajú na určitú tému, ktorá mamičky zaujíma, a klientov produkt diváka v priebehu videa sprevádza. Úplne najefektívnejšie funguje takáto reklama v spojitosti s iným formátom, v tomto prípade Skúsenosti so značkou. Nielen, že sa v ankete mamičiek spýtame, čo desiatujú ich deti, ale v popisku videa ich odkážeme na recenzie produktu, ktoré vznikli na Modrom koníku.
Okrem toho ale ponúkame aj druhú možnosť – a tým je produktové video. V ňom mamičkám predstavíme váš produkt, popíšeme ho, vysvetlíme, ako funguje alebo na čo slúži. Aby takéto video bolo čo najviac účinné a predovšetkým uveriteľné, odporúčame tieto produktové videá kombinovať napríklad s reklamným formátom. V tomto prípade sme opäť nadviazali na kampaň Skúsenosti so značkou, počas ktorej ho mamičky samy vyskúšali a napísali svoje hodnotenie.
Prečo využiť video?
V porovnaní s reklamnými formátmi, ktoré ste doteraz mohli na Modrom koníku využívať, sú videá zase niečo celkom iné.
Ponúkajú nové možnosti a poskytujú odlišné výhody.
- Videá si mamičky pozrú, aj keď práve robia niečo iné. Pustia si ich ako kulisu.
- Ak je téma pre mamičku zaujímavá, pozrie si ho pokojne celé, aby sa dozvedela viac o vašom produkte.
- Diváci na videá veľmi dobre reagujú, ak sú na to vyzvaní (napr. Súťaž) alebo o ňom tiež diskutujú (v komentároch).
- Zábavné videá užívatelia radi šíria na sociálnych sieťach, čo privádza zase ďalšiu pozornosť.
- Sledovanosť videa exponenciálne rastie vďaka novým divákom z YouTube a Instagramu, kde uverejňujeme krátke ukážky z videí.
- Videá tiež uverejňujeme na Modrom koníku, kde si nájdu veľa ďalších divákov.
- Majú tendenciu objavovať sa vo vyhľadávači Google, ak niekto hľadá informácie o vašom produkte.
Tu si môžete pozrieť všetky naše video formáty.
Niektoré formáty sa dajú medzi sebou kombinovať alebo je možné pre vás spraviť video na mieru. Ak vás naša novinka s videami zaujala, neváhajte nás kontaktovať. Naši account manageri s vami radi preberú všetky možnosti a poradia pri voľbe najvhodnejšieho video formátu.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)