Rozhovor s Ambasádorkou Magio TV
Tri roky pripravovala príspevky na svoj blog a v skupine s 848 členmi a teraz pracuje v Modrom koníku a školí ďalšie ambasádorky. Zaviedla ranné „prebúdzačky“, vedomostné úlohy a hádanky pre používateľky, ktoré sú obľúbené a osvojili si ich aj iné ambasádorky. Dnes vylepšuje formát, ktorý pozná aj z druhej strany. Predstavujeme vám našu kolegyňu, bývalú Ambasádorku Magio TV od Telekomu Dominiku.
Pamätáš sa, čo si napísala do motivačného listu, keď ťa nakoniec vybrali?
Študovala som práve filmové a mediálne vedy a bola som na materskej, malý mal asi rok. Tak som napísala, že sa chcem realizovať a zároveň využiť to, čo študujem. V druhom kole mi dali navrhnúť vysielaciu štruktúru Magio TV tak, aby to oslovilo každého člena rodiny. Zamerala som sa na detské programy, Ťuki TV, a popísala som, čo si vo vysielaní nájdu oteckovia aj mamičky, vypichla som programy a kanály pre nich. Vyrobila som graf, dala som si na tom záležať.
Ako sa ti s Telekomom spolupracovalo?
Mala som voľnú ruku, čo mi vyhovovalo. Novinky a info o udalostiach ako otvorenie Magio pláže mi posielali z Telekomu. Spolupracovalo sa mi s nimi dobre, keď som potrebovala, hneď mi odpísali, to je dôležité, aby človek nečakal na odpoveď týždeň. Príspevky som si plánovala, ale boli aj spontánne, ja som mala až 4 príspevky denne, dva osobné a dva komerčné. Zo začiatku to bolo chaotickejšie, ale potom som si spravila štruktúru, zaviedla som ranné „prebúdzačky“. V pondelky bolo hádanie rozprávky, piatky, soboty, nedele som robila TV tipy, toto som si pripravovala dopredu. Nastavila som to tak, aby boli dva príspevky týždenne o Ťuki TV, dva príspevky o Magiu celkovo, potom niečo zo šoubiznisu alebo filmového sveta.
Raz za teba ambasádoroval aj tvoj syn, aby mamička mala viac času sa s ním hrať. Naozaj si to vyžaduje toľko práce?
To už bolo v čase, keď som pracovala aj v koníku. Takže toho bolo dosť, práca a po nej som si musela chystať príspevky. Snažila som sa pracovať po večeroch, keď spal, aby to na neho nemalo dosah. Potom, keď už bol väčší a chodil aj do škôlky, som mu povedala, že teraz hodinu musím pracovať, aby videl, že nebudem stále okolo neho, ale musím aj niečo robiť. Je to dosť veľký hltač času. Môj muž navyše nechcel, aby som fotila malého priamo, tak som musela niekedy dlhšie rozmýšľať nad osobným príspevkom ako nad komerčným, aby to príliš nenarušilo moju osobnú zónu, ale zároveň som si s mamičkami chcela vytvoriť vzťah.
Ako vznikla spolupráca s koníkom?
Mesiac pred štátnicami mi napísali, či by som neprišla ako záskok, lebo si všimli, že mi to celkom ide a že by som bola na tú prácu vhodná. Tak som si povedala, že to bude super prechod zo školy. Skúsila som to a už som tu zostala.
Čo máš teraz vlastne na starosti?
Ambasádorky, Skúsenosti so značkou a ostatné formáty, takže v podstate súčasťou mojej práce je školenie ambasádoriek. Výhodou je, že som sama bola Ambasádorkou a chápem ich, že niekedy je to náročné, snažím sa im preto vždy pomôcť a poradiť. Okrem toho píšem, fotím, kreatívne sa vyžívam, komunikujem aj s ostatnými používateľkami, takže sa vlastne stretávam s tým, s čím som sa stretávala ako Ambasádorka.
Čo ti dala táto skúsenosť?
Zdokonalila som sa vo fotení. Ale najviac ma to naučilo komunikovať s ľuďmi na internete, hlavne reagovať na negatívne komentáre. Okrem toho som si už vedela vytvoriť systém a efektívne rozvrhnúť čas, vďaka čomu som mala ľahší nábeh do „normálnej“ práce.
Ambasádorka značky
Obľúbený natívny formát na Modrom koníku. Klient si vyberie vlastnú influencerku, ktorá bude zastupovať výhradne jeho značku počas minimálne 12 mesiacov na najväčšom portáli pre ženy a matky na Slovensku. Ambasádorka tvorí kvalitný obsah na svoj blog, príspevky, fotografie, články. Odpovedá na otázky, stáva sa hlasom značky, stará sa o skupinu, ktorá je špeciálne venovaná značke a v ktorej obsah tvoria aj samotné používateľky. Viac o Ambasádorke značky sa môžete dozvedieť tu.
Ďalšie články o Ambasádorke značky:
Ako sa darí Ambasádorke TV JOJ
Ambasádorka značky na Modrom koníku od A po Z
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)