Spoločnosť Profimed už od roku 1997 ľuďom vysvetľuje, aká dôležitá je správna starostlivosť o zuby a ďasná.

SKÚSENOSTI SO ZNAČKOU

Skúsenosti so značkou je reklamný formát, vďaka ktorému získate desať recenzií vášho produktu od používateliek Modrého koníka, ktoré ho po zvolenú dobu testujú a následne svoje skúsenosti zverejnia v blogoch.
Pre viac informácií si pozrite podstránku Skúsenosti so značkou.

 

Spoločnosť organizuje prednášky, školenia a veľtrhy pre širokú verejnosť, ale spolupracuje aj priamo s lekárňami a zubármi. Okrem vlastných štyroch predajní si môžete výrobky Profimed zakúpiť aj v ich e-shope.

Pre Profimed bola táto kampaň prvou natívnou kampaňou, keďže v minulosti sa zameriavali hlavne na printovú reklamu a výkonnostné online kampane.

Čo sme testovali?

Tentokrát testovali deti. Ale samozrejme, pomáhali im aj rodičia. Balíček kvalitnej ústnej hygieny obsahoval: Zubnú kefku TePe Select Compact Kids x-soft, Buccotherm zubnú pastu s príchuťou jahoda a Prstiačik Baby priehľadný + Buccotherm BIO masážny gél pre batoľatá.

Recenzie v blogoch

  • 172 používateľov sa aktívne zapojilo do kampane
  • 24 120 používateľov sa dozvedelo o vašich produktoch čítaním recenzií
  • Vaše recenzie boli zobrazené 287 000-krát
  • Natívny PR článok, ktorým sme vyzývali používateľov, aby sa zapojili do kampane, prečítalo 1 869 ľudí. Do výzvy sa zapojilo 58 ľudí.
  • Priemerný strávený čas vo vlákne, v ktorom sú recenzie, bol počas trvania kampane 2 minút a 25 sekúnd.
  • Zdieľaný link na hotové recenzie mal na Facebooku Modrého koníka dosah 16 737 ľudí a 151 preklikov.

 

Najšírenejšia recenzia

  • 10 používateľov sa do nej aktívne zapojilo
  • 5 394 používateľov sa dozvedelo o vašich produktoch vďaka tejto recenzii
  • Táto recenzia bola zobrazená 17 010-krát

Všetok obsah, ktorý vytvorili používateľky počas kampane nájdete na tomto odkaze.


Fotky, ktoré vznikli počas testovania produktov Profimed:


CHCETE SA DOZVEDIEŤ O SKÚSENOSTIACH VIAC?

Radi vám odpovieme na všetky vaše otázky.
[contact-form-7 404 "Not Found"]