Súhrn kampaní za jún 2018
Čo sa stalo na Modrom koníku v júni? Aké natívne kampane sme pre našich klientov urobili? Prečítajte si toto krátke zhrnutie ostatného mesiaca.
Jún je oficiálne začiatkom leta. Pomaly uzatvára prvé polovicu roka, marketingové rozpočty sú rozplánované väčšinou až do konca roka. Uhorková sezóna už klope na dvere a tak ešte pred ňou treba stihnúť, čo sa dá.
Preto vám prinášame pár najzaujímavejších kampaní, ktoré sa, podľa nás, v tomto žiakmi obľúbenom mesiaci podarili.
1) Spustili sme Ambasádorku Essence & Catrice
2) Skúsenosti so značkou Blendea
3) Dni s nealko Bažantom
4) Skúsenosti s dm drogerie markt
Upozorňujeme, že ide už o 16. testovanie pre túto značku, ktorá sa stala symbolom a lovebrandom pre ženy.
5) Natívny článok pre značku Clear Blue
Ak vás zaujímajú aj ďalšie kampane, prípadne by ste chceli vedieť, ako by ste mohli vytvoriť diskusiu o svojej značke na Modrom koníku, radi vám s tým pomôžeme.
Prídite k nám na obed a radi sa o tom porozprávame osobne.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)