Špecifikácia podmienok formátu "CENTRUM RECENZIÍ - produktová stránka"
Zoznam potrebných podkladov
-
Brief
Najneskôr 2 týždne pred začiatkom kampane, je potrebné vyplniť Formulár k výrobe produktovej stránky -
Text produktovej stránky
Dĺžka textu rozšírenej Produktovej stránky je maximálne 1200 znakov. Text Produktovej stránky, ktorý bude zverejnený v Centre recenzií, posiela klient a v rovnakom znení bude na stránke publikovaný. -
Odkaz
V texte sa môže nachádzať maximálne 1 odkaz na externú stránku. -
Odkaz na e-shop
Pod Produktovou stránkou je možnosť vložiť do konverzného boxu 1 odkaz na e-shop, podľa vlastného uváženia. -
Obrázky
Cover fotka v úvode Produktovej stránky má pomer strán 2,5 (šírka) x 1 (výška). Preto je potrebne dodať fotografiu s pomerom 625x250 px (poprípade 1000x400, 1500x600, 2000x800). V prípade iného formátu sa pomer strán zredukuje. Produktová stránka môže obsahovať 3 obrázky v galérii, z toho jeden v tele textu. Obrázky musia mať maximálnu veľkosť 15 MB a šírku maximálne 1200 px.
Právne a obchodné podmienky
- zabezpečiť uverejnenie informácií o produkte / značke vo forme Produktovj stránky v Centre recenzií,
- poskytnúť Odberateľovi report z reklamnej kampane.
- berie na vedomie, že presný dátum začatia uverejňovania reklamy nie je možné pevne určiť, a to vzhľadom na povahu formátu „Centrum recenzií“ a čas potrebný na prípravu samotnej reklamy a potrebnú súčinnosť Odberateľa,
- berie na vedomie, že v Produktovej stránke môžu pribúdať aj organické recenzie,
1. V rámci reklamného formátu „Centrum recenzií“ sa Dodávateľ zaväzuje:
2. Odberateľ: