Špecifikácia podmienok formátu „PR článok“
Zoznam potrebných podkladov
-
Text článku
Dĺžka PR článku je maximálne 5 normostrán, teda 9.000 znakov vrátane medzier.
- Odkazy
V texte by sa mali nachádzať aspoň 3 odkazy na externé stránky.
- Obrázky
V PR článku sa musí nachádzať aspoň jeden obrázok s veľkosťou max. 150 kB a šírkou maximálne 624 px.
Právne a obchodné podmienky
-
Podklady k reklamnej kampani zabezpečuje Odberateľ a zaväzuje sa k ich dodaniu Dodávateľovi najneskôr 4 pracovné dni pred začiatkom kampane.
-
Za komunikovaný obsah v reklamných plochách zodpovedá výlučne Odberateľ a zaväzuje sa k tomu, že ich obsah nebude v rozpore so zákonnými normami, dobrými mravmi a záujmami Dodávateľa.
-
Dodávateľ má právo odmietnuť uverejnenie reklamy v prípade, že reklamné podklady budú v rozpore s vyššie uverejným, alebo ak nebudú spĺňať stanovené technické požiadavky,
-
Dodávateľ negarantuje počet čítaní článku.
← Späť na zoznam formátov