Rodina, priatelia, známi či kolegovia. Tí všetci s vami dennodenne zdieľajú pozitívne alebo negatívne skúsenosti s výrobkami, službami a miestami, ktoré navštívili.

Recenzie, najmä tie pozítivne, sú silným rozhodovacím faktorom. Pravdepodobne aj vy sami ste si už niečo kúpili alebo navštívili novú kaviareň, reštauráciu či iný podnik na základe pozitívnych referencií od niekoho blízkeho.

Zistili sme to v našich prieskumoch, existuje aj niekoľko výskumov a knižných zdrojov, ktoré sa zaoberajú tým, ako silno nás dokážu ovplyvniť ľudia, ktorí sú nám blízki.

Náš reklamný formát Skúsenosti so značkou pracuje práve s “odporúčacím marketingom”, teda odporúčaniami, referenciami a recenziami.

Naše používateľky dostanú váš produkt, ktorý niekoľko dní alebo týždňov používajú a na základe vlastného testovania napíšu recenziu.

Okrem osobných skúseností vzniká aj bohatá diskusia ostatných používateliek, ktoré produkty spoločne rozoberajú zo všetkých strán.

Prečo by ste aj vy mohli spolupracovať s bežnými používateľkami a zaradiť Skúsenosti so značkou do vašej marketingovej stratégie? Naši spokojní klienti, ktorí už svoju kampaň vyskúšali vyzdvihujú štyri hlavné dôvody:

Prítomnosť vo vyhľadávačoch

Používateľky zverejňujú svoje recenzie aj v diskusnom fóre Modrého koníka. Táto časť stránky a jej príspevky sú permanentné. Sú viditeľné aj pre neregistrovaných návštevníkov a indexuje ich Google.

To znamená, že Skúsenosti s vašou značkou prenikajú do celého internetu a dlhodobo pomáhajú pri budovaní online reputácie a SEO.

Stačí ak si vygooglite slovné spojenia “skúsenosti Tekmar” alebo “skúsenosti Yves Rocher”.

Organické šírenie

Každá zapojená používateľka propaguje svoje skúsenosti so značkou na svojom blogu, kde ňou publikovaný obsah vidia aj jej kamarátky. Vďaka nim, ich lajkom a komentárom, ho uvidia aj kamarátky kamarátok a skúsenosti sa šíria ďalej. Modrý koník je živý diskusný priestor prispôsobený na rýchle šírenie informácií.

Presah na Facebook

Skúsenosti so značkou prebiehajú primárne na Modrom koníku, ale výsledky kampane zverejňujeme aj na Facebook stránke Modrého koníka. Tá má momentálne viac než 70 000 fanúšikov.

Vďaka výhodám a špecifikám oboch sociálnych sietí a správnemu cieleniu však vieme kampaň dostať k niekoľkým stovkám tisíc slovenských žien.

Presah do offline sveta

Používateľky strávia s vašimi produktami niekoľko dní alebo týžňov počas testu. Počas tohto obdobia sa pravdepodobne o svojich skúsenostiach porozprávajú aj v osobnom živote. S priateľkami či rodinou, na ihriskách, v obchodoch, v kaviarniach, v školách či čakárniach.

Značka tak získa autentické osobné odporúčania v sociálnom okruhu recenzentiek. Povedomie o značke sa rozšíri organicky aj mimo sociálne siete.

Tieto štyri faktory sú najsilnejšími nástrojmi v ceste za silnejším povedomím o vašej značke a lepším rozpoznávaním vašich produktov nielen v online svete, ale hlavne v predajniach a obchodoch.

Ak vás zaujíma, aké kampane u nás prebehli v ostatnom čase, prípadne by ste sa chceli inšpirovať, môžete si pozrieť náš profil Koník testuje, prípadne celý archív predchádzajúcich kampaní.

PRÍĎTE K NÁM NA KÁVU

Radi vám odpovieme všetky vaše otázky.

Stačí, ak nás kontaktujete: