Stiahnite si zadarmo výsledky prieskumov medzi mamičkami z Modrého koníka
Pozrite si ako prví doposiaľ nezverejnené výsledky prieskumov o nákupnom správaní, influenceroch a reklame, ktoré sme realizovali v roku 2020 medzi ženami a mamičkami na našej sociálnej sieti.
Dozviete se napríklad...
- Ako mamičky nakupujú online. Podľa čoho sa rozhodujú, aké faktory sú pre nich najdôležitejšie.
- Aký vplyv na ne majú influenceri.
- Aké technológie a sociálne siete mamičky využívajú.
- Aké témy sú pre mamičky dôležité, tj na čo sa zamerať vo vašom obsahu a marketingovej stratégii, aby ste ich oslovili.
- Či nakupujú online alebo v kamenných predajniach.
- Kto má hlavné slovo pri rodinných nákupoch.
"Predá sa všetko," hovorí Milan Drahoš
O marketingovej stratégii spoločnosti Pepco hovoril v rozhovore pre Mediář.cz country manager Milan Drahoš. Vyššie predaje Pepco dosahuje aj vďaka Modrému koníku, s ktorým dlhodobo spolupracuje a využíva naše reklamné formáty.
"Veľmi dobre nám funguje lokálne špecifikum - Modrý koník. Na Slovensku je to jednoznačná jednotka vo svojom segmente, v Česku dvojka. Môžete si na ňom založiť skupinu a vybrať ambasádorku značky, ktorá skupinu spravuje. S Modrým koníkom sme začali pred tromi rokmi, slovenská administrátorka medzitým prišla k nám na oddelenie marketingu.
Koník je na Slovensku obrovský fenomén a je to jedna z vecí, ktorú sme pretlačili na centrále. Počas veľmi krátkeho obdobia bola naša skupina najväčšia, najlepšia a najaktívnejšia zo všetkých. Podľa štatistík tam mamičky trávia veľa času. Na centrále nám potom ani nechceli veriť, že nejaká taká stránka existuje."